تصاویر زیبای آبشار پونه زار فريدونشهر

منبع: وبلاگ گروه كوهنوردي شیدا شهركرد
http://taraz-sh.blogfa.com/page/323263.aspx

6 دیدگاه برای «تصاویر زیبای آبشار پونه زار فريدونشهر»

  1. salam ax haye ghashangi gozashtin
    az in khosham omad ke ax ha beroz hastan
    hamchenin
    in ke darin ba in kar jazebe haro moarefi mikonin
    hamishe piroz bashin

  2. میشه اینکار قشنگتونا تکرار کنین و همچین عکس های قشنگی را باز رو سایت قرار بدین
    مخصوصا طبیعت چهارمحال را که واقعا قشنگ هست
    کارتون هم مثل خودتون زیباست ممنونم
    من استفاده لازم را بردم

  3. اين كار خيلي زيبا است كه شهر خود را به ديگران معرفي كنيم من يكي از طرفداران شهر فريدون شهر هستم چون يجورايي با همشهري شما وصلت كردم و افتخار هم زباني با شما را مي كنم

  4. به نظرماخداتمام زیبایی های عالم را درفریدونشهرخلق کرده عشق من دوستت دارم

  5. من دردانشگاه يزددرس ميخونم-هروقت دلم براي فريدونشهرتنگ ميشه به سايت شمايه سرميزنم-كارتون عاليه-فداي هرچي گرجيه-

  6. هفته گذشته به اتفاق یک تور تفریحی به این آبشار رفتیم. جای بسیار دنج و دست نخورده ای بود. هوای بسیار عالی و مناظر فوق العاده اش همه را مجذوب کرد. ای کاش این جاهای زیبای ایران بیشتر محافظت و معرفی می شدند!

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.