سرمربي تراكتورسازي تبريز: به لر بودنم افتخار مي كنم

فراز كمالوندفراز كمالوند سرمربي جوان و خرم آبادي الاصل فوتبال ايران كه موفق شد پس از 8 سال تراكتورسازي تبريز را ليگ برتري كند در گفتگوي اختصاصي با لرستان ورزشي: اميدوارم روزي بتوانم دين خود را به فوتبال زادگاهم ادا كنم و مربي يكي از تيمهاي فوتبال لرستان شوم و با فوتبال لرستان در ليگ برتر ايران حضور يابم

وي مشاركت و حمايت مسئولان ارشد استان از فوتبال لرستان را ضروري دانست و استعداد بازيكنان لرستاني رابسيار بالا عنوان كرد.

فراز كمالوند با اشاره به حضور مفق ناصر ميرزايي در دهه 50 در تبريز و محبوبيت فوق العاده وي نزد آذري ها گفت: ميرزايي اسطوره فوتبال لرستان است و در تبريز از محبوبيت خاصي برخوردار است. اميدوارم بتوانم جانشين خوبي براي ميرزايي باشم و اميدوارم با بهبود وضعيت بيماري، ميرزايي ابتواند هرچه سريعتر به ميادين فوتبال بازگردد و شايستگي خود را بار ديگر نشان دهد.

فراز كمالوند در مورد اظهارات بازيكناني چون رسول خطيبي و مهدي نوري گفت: افتخار مي كنم كه اصليتي لر دارم نه فارس! در مورد حرهاي اين بازيكنان كه تاكتورسازي تيم فارس هاست، بايد بدانند در تراكتورسازي صرف نظر از بازيكنان بومي و غير بومي، توان بازيكن مهم است. راستي اين عزيزان كه بچه هاي تبريز هستنددر اين 8 سال كه تراكتورسازي در ليگ يك بود كجا بودند.

20 دیدگاه برای «سرمربي تراكتورسازي تبريز: به لر بودنم افتخار مي كنم»

  1. درود برشما.ما هم به داشتن اينچنين همشهري هايي افتخار ميكنيم

  2. حيف از اين همه استعداد ورزشكاران لر كه در تيمهاي فارسي خدمت ميكنند مثلا هشتاد درصد ورزشكاران لر خوزستان در در تيمهاي اهوازي بازي ميكنند همينطور ورزشكاران ملايري و نهاوندي در تيمهاي همداني و هيچ افتخاري نصيب مناطق لر نشين نميشود

  3. من هم مانندشماعزیزان آرزو دارم روزی تیمی ازاین استان به لیگ برتربیاید ودوازده سال که درتهران سکونت وشاغل هستم حسرت این حرفها و نماینده های بی مسئولیت دارم ….امید به روزه علی شیرزاده

  4. من به‌عنوان یک تبریزی، تاحال نمی‌دانستم که آقای کمال‌وند لر بوده و اهل خرم‌آباد هستند. این واقعاً نهایت افتخار مردم آذربایجان است که سرمربی جوان تیم محبوبشان اهل سرزمین بزرگ لرستان باشد. امیدوارم مسئولین استان لرستان فکری به‌حال ورزش این استان بکنند. مطمئناً کمال‌وند عزیز اگر سرمربی یک تیم لیگ‌برتری از سرزمین مادری‌اش باشد، با ذوق و شوق بیش‌تری بازی‌کنان تیم‌اش را راهنمایی خواهد کرد و در نتیجه تیم لرستان در سطح کشور مطرح خواهد شد. حیف است که این‌گونه افراد نتوانند در زادگاهشان خدمت کنند. زنده‌باد لرستان؛ زنده‌باد آذربایجان؛ زنده‌باد ایران.

  5. مرحبا به آقای کمالوند که توانسته شور و هيجانی به فوتبال کشور بدهد و تيم پرطرفدار تراکتورسازی را با تماشاگرهای مودب و متينش تا به حال خوب رهبری کرده است. اينکه ايشان لر هستند يا ترک يا فارس مهم نيست، اينکه ايشان جوانی موفق، مودب و کاردان هستند، مهم است.

  6. Ba arezoye piroozi va mofaghiat baraye aghaye kamalvband va futbol e lorestan.

  7. همه ما تورك ها از ته دل كمالوند رو دوست داريم

  8. همه ما آقا فراز کمالوند رو دوست داريم و بهشون افتخار ميکنيم.ميخواستم به اين طريق تولد فراز عزيزمون (5 دي) رو تبريک بگم. اميداورم سالهاي سال زنده وسلامت باشند. امروز 28 آذر 88 هست.

  9. به نظر من اصلاً فراز کمالوند اصلاً لر نیست.کسی که در برنامه نود اعلام می کنه من یک آبادانیم و اصلیت پدر و مادرم هم آبادانین و میگه افتخار می کنم به آبادانی بودنم دیگه چه اصراری هست که میگین اون لره.. یک لر هیچ وقت اصالتشو فراموش نمی کنه. پس همون بهتر که آبادانیه.

  10. من هم با نظر آقا محسن موافقم و برای آقای کمالوند متاسفم

  11. البته ایشان نواده ایت اله کمالوندعالم وارسته ومبارزدوران ستمشاهیست.بستگانش هم هنوزدرخرم ابادوروستای کمالوندهستند.امابه هرحال چون خودش نان رادرفارس بودن دیده ماهم محکومش نمیکنیم الحمدالله فرزندان لرخیلی زیادندودرقریب95درصدتیمهای ملی ایران مثل جودو کشتی هندبال فوتبال کاراته الیش قایقرانی گلف والیبال بوکس و…حضورفرزندان دلیرلراعم ازپشتکوه پیشکوه بختیاری خوزستان کهگیلویه جنوب همدان و…حضورپرافتخاردارندونبودن اقای کمالوندچیزی ازارزشهای این مجموعه راکم نمیکند.فقط امیدواریم اگرروزی خواست مربی یک تیم خارجی شوداصالت ایرانیش راهم مثل لری فراموش نکند

  12. دوستان کمالوند کیلویی چند فکر داماش باشیم
    تیمه ماها داماشه تو لیگ برتر جاشه

  13. آقای کمالوند شما یک آدم مودب باشخصیت وخاکی هستین ما تورک ها به شما خیلی علاقه داریم .روزی که شنیدیم رفتی آبادان چند روز غصه خوردم دوستت دارم تو فارس نیستی یه لر شریفی

  14. ما ترک ها کمالوند را مثل همشهری خود دوست داریم و عاشقش هستیم آفرین برخاک پاک لرستان که چنین پسرانی پرورش داده
    فارس ها که به ترک ها و لر ها لقب میدهندپسری مثل کمالوند و تیمی مثل تراکتور رو کنند

  15. زنده‌باد لرستان؛ زنده‌باد آذربایجان؛ زنده‌باد ایران

  16. فقط یه مسئله اونم اینکه ما آذری نیستیم بلکه ترک هستیم

  17. من به عنوان يک ترک اذربايجان به اقاي کمالوند افتخار مي کنم واو را خالصانه دوست مي دارم اميدوارم تراکتور تا ابد با اقاي کمالوند قله هاي ترقي را فتح کند ان شاالله.زنده باد لرستان زنده باد اقاي فراز کمالوند.

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.