مناظره رجبعلي مزروعي و عبدالرضا داوري در دانشگاه لرستان

مناظره سياسي رجبعلي مزروعي، عضو هيئت مركزي حزب مشاركت و عبدالرضا داوري، عضو هيئت علمي جهاد دانشگاهي، ساعت 9 و 30 دقيقه صبح شنبه هشتم اسفند در دانشگاه لرستان كنار قلعه فلاك‌الافلاك برگزار مي‌شود. اين مناظره براي نخستين بار و بعد از چند سال در دانشگاه لرستان برگزار مي‌شود. هدف از اين مناظره را ايجاد فضاي بازسياسي و آشنايي دانشجويان با مسائل ساسي است. طرفين اين مناظره به بررسي طرح هدفمندكردن يارانه‌ها و حوادث پس از انتخابات است. 

وحيد كوچك‌زاده امروز در گفتگو اختصاصي با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: اين مناظره از ساعت 9 و 30 دقيقه صبح روز شنبه هفته آينده در دانشگاه لرستان در كنار قلعه فلاك‌الافلاك خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
وي افزود: اين مناظره براي نخستين بار و بعد از چند سال در دانشگاه لرستان برگزار مي‌شود.
كوچك‌زاده در ادامه خاطرنشان كرد: طرفين اين مناظره به بررسي طرح هدفمندكردن يارانه‌ها و مسائل و مشكلات پيش روي جامعه و چشم‌اندازهاي اين طرح مي‌پردازند.
مسئول كانون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه لرستان گفت: اين مناظره سياسي با موضوع‌هاي ديگر از جمله نقش و عملكرد رسانه‌هاي داخلي و خارجي در بازتاب حوادث پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري برگزار مي‌شود.
كوچك‌زاده اظهار داشت: هدف از برگزاري اين مناظره را ايجاد فضاي بازسياسي و آشنايي دانشجويان با مسائل مربوط به جامعه و كمك به افزايش آگاهي دانشجويان براي تحليل و بررسي وقايع پيراموني است.
مسئول كانون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه لرستان در ادامه با بيان اينكه اين مناظره‌ها توسط كانون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه لرستان برگزار مي‌شود، خاطرنشان كرد: مناظره اين دو فعال سياسي در دانشكده علوم پايه دانشگاه لرستان برگزار مي‌شود و حضور دانشجويان علاقمند به شركت در اين مناظره از تمام دانشگاه‌هاي استان بلامانع است.
مناظره سياسي رجبعلي مزروعي، عضو هيئت مركزي حزب مشاركت و عبدالرضا داوري، عضو هيئت علمي جهاد دانشگاهي، هشتم اسفندماه جاري در دانشگاه لرستان برگزار مي‌شود.

6 اسفند 1388

3 دیدگاه برای «مناظره رجبعلي مزروعي و عبدالرضا داوري در دانشگاه لرستان»

  1. سلام به تمامي لرها در هرجاي جهان،اگه خواستيد سري به وبلاگ ما تحت عنوان هيئت فداييان رهبر دورود بزنيد وباهم تبادل لينك كنيم

  2. بالاخره پس از نزدیک به یک سال دوندگی رمان درخت معجزه ورزا ی من چاپ شد

    درخت معجزه ورزا را انتشارات انجمن قلم با تیراز2200جلد به چاپ رسانده است و بریده ا ی از این رمان

    روی تخت یک قوری چینی و چندتا استکان ا کریستال است . رزا برای من چای می ریزد . دست هایش می لرزد .

    – خوب از خودت بگو

    – این را رزا می گوید ومن مکث می کنم . نمی توانم جواب بدهم .

    نمی دانم از خودم چه بگویم به هرحال من هم به فکر کار وزندگی هستم

    رزا خنده اش می گیرد آن قدرکه دیگر نمی توانم ادامه بدهم و این جا است که برای اولین بار متوجه دندان های ریزش می شوم

    می گوید ای کاش شناخت کافی از تو داشتم

    – ولی به نظر من آدم ها شخصیت های پیچیده ای ذارند وشناخت کا مل از یک نفر خیلی زمان می برد

    – خوب در این صورت آدم توداری هستی

    – نه فقط دوست ندارم خیلی ساده هر کسی از زندگی ام سر در بیاورد

    – یعنی برای همه این نظر یه را داری

    – باید طرف را سنجید اگر صداقت داشت می شود با اوراحت بود .

    – مثل این که خیلی بدی از مردم دیدی

    لبخند می زنم

    رزا می گوید دوست داری من از خودم بگویم

    – بله من به دقت گوش می دهم

    – ببین ما یک خانه در جردن داریم وپدر هم لس آنجلس است . البته چند مغازه توی تهران را هم اجاره دادیم

    می گویم اما فکر من پیش مردمی است که حتی یک سرپناه هم ندارند .

    – یعنی آدم بی خانه هم پیدا می شود

    – بله و بعصی ها هیچ به فکر مردم نیستند

    – ولی من همه عمرم سختی ندیده ام

    – برای همین از مفهوم بی سر پناهی در ک روشنی نداری

    وکجاست جاری آب وتو که با مو های بلند نشسته بودی واهسته صحبت می کردی ؟

    چقدر تشته صدای نازک تو بودم …….

    ازوقایع حضور سپهبد میراحمدی و فتح لرستان توسط او وازطرف رضاشاه و همچنین

    جریان یاغی گری کرمی و ساخت پل حاجی در خرم آباد … هم می توان در این رمان رد پاهایی را دید

  3. سلام
    راه پنهانی میخانه نداند همه کس
    به جز از زاهدوشیخ و من و دوسه رسوای دگر

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.