مرتضي سپهوند مرد سال ورزش لرستان شد

در يك نظرسنجي كه از اهالي ورزشي، روساي هيئت‌هاي ورزشي، مسئولان تربيت بدني لرستان، روساي تربيت بدني و ورزشكاران برگزار شد، مرتضي سپهوند بوكسور خرم‌آبادي تيم ملي با كسب 69 امتياز به عنوان مرد سال ورزشي لرستان برگزيده شد. در اين نظرسنجي طالب نعمت‌پور با 60 امتياز، رضا مرادخاني، آروين معظمي گودرزي، آرش مرداني، احسان مهاجر شجاعي، اكرم خاني، اختر نوري‌زاده، فرزين عرب و آرش كمالوند واليباليست خرم‌آبادي تيم ملي نوجوانان در رده‌هاي دوم تا دهم قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاري فارس از خرم‌آباد، مرتضي سپهوند مرد سال ورزشي لرستان شد.
در يك نظرسنجي كه از اهالي ورزشي، روساي هيئت‌هاي ورزشي، مسئولان تربيت بدني لرستان، روساي تربيت بدني و ورزشكاران برگزار شد، مرتضي سپهوند بوكسور خرم‌آبادي تيم ملي با كسب 69 امتياز به عنوان مرد سال ورزشي لرستان برگزيده شد.
در اين نظرسنجي طالب نعمت‌پور با 60 امتياز، رضا مرادخاني، آروين معظمي گودرزي، آرش مرداني، احسان مهاجر شجاعي، اكرم خاني، اختر نوري‌زاده، فرزين عرب و آرش كمالوند واليباليست خرم‌آبادي تيم ملي نوجوانان در رده‌هاي دوم تا دهم قرار گرفتند.
بر اساس اين نظرسنجي غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي كشتي بزرگسالان به عنوان بهترين مربي سال، هيئت جودو لرستان به عنوان برترين هيئت و تيم كشتي فرنگي به عنوان برترين تيم كشتي فرنگي لرستان به عنوان بهترين تيم سال برگزيده شدند.

7 دیدگاه برای «مرتضي سپهوند مرد سال ورزش لرستان شد»

  1. سلام به همه لرستانی ها و لرهای عزیز در همه دنیا
    سال نو پیشاپیش مبارک . دلتون شاد قلبتون پر امید عزتتون پایدار
    آخ که دلم لک زده برای خاک خرم آباد قلبم می زنه برای دیدن صورت مادرم ودلم پر می زنه برای مزار پدرم . روح همه درگذشتگان هم شاد و قرین رحمت الهی باشه انشااله

    امیدورام در سال جدید شاهد تغییرات خوبی باشیم . با حفظ وحدت و همدلی تا سال جدید خدا نگهدار همه

  2. سلام مجدد
    خواستم در یک کامنت جداگانه از زحمات جناب خدایی در طول سال و سالیان گذشته تشکر کنم .انشا اله شما هم سال بسیار خوبی به اتفاق خانواده محترمتان پیش روی داشته باشید .

  3. اين نظرسنجي را چند جا در خبرگزاريها خواندم اما آخرش نفهميدم مبنا و اساسش كجا بوده و چه كسي آن را انجام داده و آيا شهرستانيها هم جزو كساني بوده اند كه نظرشان پرسيده شود يا فقط نظر خرم اباديها سنجيده شده

  4. سلام.عرفان هستم.دانش اموز304.وبلاگ ساختم.www.eri999.blogfa.com

  5. سلام بر همه خانم خرم آبادی هم انشالله بیان و سر به فامیل بزنن رای هم یادشون نره. یه نفر هم به اقای سپهوند تبریک گفته .اونم منم .پرافتخارترن بوکسور تاریخ ورزش بوکس که تونسته در المپیک تا این رتبه برسه آقا مرتضی است. اگه کسی رو میشناسین در سایر شهرستانها معرفی کنین من تمام جوایز آقا مرتضی رو ازش میگیرم میدم خدمتش.
    من قول میدم یه کار درست و حسابی برای ملی پوش بوکس جور کنم که نگهبانی شرکت های خصوصی رو نکنه.خاک عالم و همچنین عالم خاک بر سر من و امثال من که چسبیدیم به این پست ها و فقط رای میخوایم و این آقا مرتضی ها رو توی ستادهامون واسه ی قشنگی دعوت میکنیم.

  6. سلام.من حسين هستم.دانش اموز كلاس203.وبلاگ ساختمwww.hosseyn77.blogfa.com

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.