يک قطره از نفت لرستان به پالايشگاه كرمانشاه انتقال نخواهد يافت!

 نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي: نمايندگان کرمانشاه بدنبال تامين خوراک پالايشگاه آناهيتا از چاه‌هاي نفت سرکان مالکوه وتنگ فني هستند. کائيدي با عنوان اينکه نفت پلدختر ذخيره و خوراک پالايشگاه لرستان (جلگه خلج ) است، افزود: به هيچ وجه يک قطره از نفت لرستان در جهت تامين پالايشگاه به کرمانشاه انتقال نخواهد يافت. ايجاد پالايشگاه بزرگترين مصوبه صنعتي سفر دوم رياست جمهوري به استان لرستان است     

علي کائيدي با اعلام اين خبر به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه لرستان گفت: با توجه به اينکه نمايندگان مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي مصرانه خواستار احداث پالايشگاه نفت آناهيتا در آن استان هستند و تامين اجتماعي چون توجيه اقتصادي ندارد با احداث آن مخالفت کرده در جلسه کميسيون اجتماعي مجلس آنها با ادعاي تامين خوراک پالايشگاه از چاههاي نفت سرکان – مالکوه و تنگ فني استان لرستان در پي ايجاد اين پالايشگاه بوده‌اند.

نماينده مردم پلدختر تصريح کرد: دولت کريمه و عدالت گستر دکتر احمدي‌نژاد با ايجاد پالايشگاه دغدغه محروميت زدايي از لرستان را داشته که نشانه قدرشناسي مردم لرستان را در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري با راي بالا به دولت انقلابي و مردمي ايشان شاهد بوديم.

کائيدي با عنوان اينکه نفت پلدختر ذخيره و خوراک پالايشگاه لرستان (جلگه خلج ) است، افزود: به هيچ وجه يک قطره از نفت لرستان در جهت تامين پالايشگاه به کرمانشاه انتقال نخواهد يافت.

عضو کميسيون بهداشت مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: با توجه به اينکه ايجاد پالايشگاه بزرگترين مصوبه صنعتي سفر دوم رياست جمهوري به استان لرستان و حاصل تلاشهاي وي، مجموعه نمايندگان لرستان در مجلس هشتم و تلاشهاي دلسوزانه دکتر صابري، استاندار لرستان و نقطه عطفي در توجه دولت در محروميت زدايي لرستان و ايجاد اشتغال است، اقدام جسورانه نمايندگان پر تلاش لرستان در کميسيون اجتماعي مجلس نشانه وفاق و همدلي نمايندگان در مسير پيشرفت استان محروم لرستان است.

وي ادامه داد: پلدختر داراي منابع نفتي فراوان است که در حال حاضر اين منابع به منظور تصفيه به مناطق کشور ارسال مي‌شود.

وي افزود: مجوز و کارهاي مقدماتي اين پروژه عظيم در حال انجام است که توپوگرافي آن در 20 روز آينده به اتمام خواهد رسيد.

کائيدي با عنوان اينکه همت و تلاش نمايندگان و حمايتهاي استاندار لرستان مي‌تواند بسترساز توسعه و پيشرفت لرستان باشد خواستار حمايت همه جانبه نمايندگان مردم لرستان در مجلس شوراي اسلامي و استاندار لرستان در ايجاد پالايشگاه نفت لرستان شد و افزود: با ايجاد پالايشگاه نفت جلگه خلج منابع نفتي لرستان براي توسعه استان مورد استفاده قرار مي‌گيرد و با راه اندازي اين طرح زمينه اشتغالزايي بيش از 200 نفر به صورت مستقيم فراهم مي‌شود که پس از آن نيز با انجام سرمايه گذاري‌هاي لازم عمليات اجرايي فاز دوم و سوم پالايشگاه گامي بزرگتر در ريشه کن کردن بيکاري منطقه است.

کائيدي محصولات اصلي اين طرح را شامل گاز مايع، بنزين سوپر، معمولي، گازوئيل و نفت عنوان کرد و گفت: احداث اين طرح ملي گامي در جهت افزايش ظرفيت تصفيه نفت خام در کشور و جلوگيري از خام فروشي و کاهش وابستگي به واردات اين فرآورده‌هاي نفتي از خارج است.

19 دیدگاه برای «يک قطره از نفت لرستان به پالايشگاه كرمانشاه انتقال نخواهد يافت!»

  1. من از یه جایی یه روزی پرسیدم نمیشه اسم من تا روز بعد از انتخابات بشه کاندیدی به جای کاندید گفتن این اسم مشمول کپی رایته و تبلیغ میشه واسه خودت .پس من چه کار کنم که معروف بشم.موکلین گرامی دستایی تو کاره که نذارن من برم تو.آقایون خانما اگه موافق باشین بذاریم چند قطره ای از این نفت که فوران کرده به جای اینکه بره تو رودخونه پلدختر علی الحساب بره کرمانشاه بعدا که پالایشگاه خودمون راه افتاد همینجا پالایشش می کنیم.
    مزایا:
    1- سرشیر چاه نفت و میدیم کرمانشاه بعد نفت خالص میمانه برا خودمان.
    2- نفتو امتحان موکونیم اگه خوب بود پالایشگاه میزنیمان.
    3-مهمتر از اون آقا یه موقع دیدی پالایشگاه نزدن میریم کرماشان میشیم کاندید.
    ممتر از بقیه اینه که یه نفر زیر شلوار پوشیده بود با کت و کراوات .گفتن آقا چرا کت و کراوات پوشیدی گفت شاید مهمان آمد.گفتن پش چرا زیر شلوار پوشیدی .گفت: شاید نیامد.
    گر بیایی دهمت جان ور نیایی کشدم غم
    من که میخوام بمیرم میخوای بیا میخوای نیا.

  2. آفرین خوش غیرت به تو میگن یک لر خوش غیرت.دمت گرم
    فقط تونستم نظرم را با این لحن بتون بگم

  3. آقای کاندید چقدر بیکار هستی (كه اينقدر در سايت لرنا نظر مي دهي) من جای تو بودم چندتا بن از جایی تهیه میکردم .
    فکرش رو بکن اگه ماهانه 2000000 تومن بن به مردم بدی ظرف دو سال باقی مانده میشه480000000 تومن و اگر هر رای خریده شده را 10000 تومن در نظر بگیری میشه 4500 رای.
    خوبه واسه دور اول.البته تجربه نشان داده است که شرکت در مراسمات ختم تاثیر چشمگیری در جذب رای دارد البته با پرسونه.

  4. آقا خدایش نشان فعالیت های کاییدی قابل لمسه معلومه ایشون فعالیت دارن بذور از هر گونه تعصب بی مورد همین سایت لرنا که خط فکری متفاوتی با کاییدی دارخ رو نگاه بندازین متوجه میشین که چنذ تا از خبرها و فعالیت های مهم ماله ایشونه در اینجا 2 نتیجه میگیریم
    1-کاییدی فعالیت میکنه
    2- سایت لرنا تغییر خط ذاده شاید هم چیزی این وسط ….

  5. سلام بر ناشناس . من یه نکته بگم بنده بن و ایضا همه چیزایی که بر وزن بن خوانده میشن رو بررسی کردم .زیاد کارایی ندارن . برادر و یا خواهر ناشناس من قبلا گفتم که از رای آوردنم مطمئنم .ولی از یه چیزه دیگه مطمئن نیستم.در ضمن رقبا با آی کیو هایی که خرج میکنن و همش هم در این سایت نمایش میدن بهترین جا برای رقابته.من این مدیر سایت رو ندیده دوس دارم.چیه فکر کردی مردم فهیم ما با بن و پرسونه رای میدن؟؟؟؟این توهین به خرد جمعی و عدم مراجعه به افکار عمومیه.من از کندید مجلس شدم کاندید شورا بعد دوباره شدم کاندید خالی.چرا؟؟؟ چون میدونستم قراره انتخابات تجمیع بشه تا سه سال دیگه وقت هست که کدومشو انتخاب کنم.به جان خودم زیر 10000رای ندارم.

  6. راست میگه…»يک قطره از نفت لرستان به پالايشگاه كرمانشاه انتقال نخواهد يافت!»…
    چون مثل سایر طرحها؛ ما همشو تقدیم میکنیم؛یه قطره چه قابله!

  7. ما لرها با غیرتمون زنده هستیم . اگر این غیرت را از ما بگیرن که دیگه هیچی ..
    دورود بر نمایندگان با غیرتی که اجازه نمی دهند حقوق لرستانیها لگد مال بشه.
    آقای کائیدی دورود بر شما . آقای رحیمی نسب دورود برشما.
    مردم فیهم و قدرشناس لرستان درحال و آینده به نیکی از شما یاد خواهند کرد.

  8. تورو خدا بیایید دست به دست هم بدیم واز این خواب غفلت بیدارشیم.به خداحق ما خیلی بیشتر ازاین چیزیه که دارن بهمون میدن.دست همتون درد نکنه

  9. ترابخداهمه به اقای کایدی کمک کنیدتااینبارهم حق مردم لرستان ضایع نشود!چرابایدازنفت فقطنشت ان دررودخانه ی کشکان نصیب ماشود؟چرابایدازاب فقط انتقالش به خارج استان نصیب ماشود؟چرابایدازبزرگراه فقطقطع درختان وخشکیدن چشمه هانصیب ماشود؟

  10. اقا امير رضا درود بر كائيدي … نه دورود بر كائيدي !!دورود اسم شهر ماست كه دو تا رودخانه داره. درود برشما و درود بر تمام كساني كه قدرشناس انسانهاي كارامد و دلسوز هستند.

  11. اميد جان سلام. از پلدختر سلام مي كنم به شما هم تبار عزيز.شرمنده اشتباه تايپي بود.
    اميدورام با همدلي جوانان فهيم اين ديار دست به دست هم دهيم و لرستان را با كمك نمايندگان لايقي هچون دكتر كائيدي و دكتر رحيمي نسب از نوبسازيم.
    افتخار مي كنم كه بهترين دوران زندگيم يعني جوونيم رو در زمان نمايندگان لايقي چون اين عزيزان هستم.خدا رو شكر در زمان نمايندگاني نبودم كه پالايشگاه لرستان رو دو دستي به
    » اراك » تقديم كردند.آخه چرا اون خيانت رو در حق مردمان اين ديار كردند ؟؟؟؟؟

  12. من هم سلام عرض ميكنم دوست عزيز. كسي يا كساني كه اين كار را انجام داده اند قطعا خائن بوده و هستند. يكي از فاكتورهاي يك نماينده تعهد نسبت به مردم و شهر خود است . به نظر من يكي از راههاي شناخت اين ويژگي بررسي دقيق گذشته شخص مورد نظر است. شجاعت داشتن فرد در گذشته و در برحه هاي مختلف و پايبندي عملي به ارزشها و هنجارها ميتواند يكي از نشانه هاي اين فاكتور باشد . من شخصا با افرادي كه سالها در پستهاي مختلف بوده اند و هيچ گام مثبتي براي منطقه برنداشته اند و به نوعي سياست زده هستند مثل اقاي….كه ديگر هيچ نشاني ازش ديده نميشود و خيلي از امور را به پسرش محول كرده!!مخالفم. ميبايست استان ما به افرادي با مشخصات رفتاري اقاي دكتر كائيدي روي بيارند. چراكه نيازهاي استان ما مشخص هستند و فقط ما كمبود نيروي ميئول متعهد داريم.

  13. با سلام وخسته نباشید
    بنده چند وقتی هست که به پستهایی که برای جناب کاییدی روی تارنمای شما ارسال میشه دقت کردم برا خودم جالب بود در اکثر پست های ارسالی بیشترین نظرات ارسالی کاربران برای نوشته های مرتبط به آقای کاییدی هستن راستشو بخواین دلیلشو خودمم نمی دونم شاید ظریب نفوذ استفاد ه از اینترنت در پلدختر زیاد شده باشه که خودش جایی خوشحالی داره

  14. باسلام «»نكته»» لطفا بفرمائيد منظور از نمايندگان پر تلاش لرستان در كميسيون اجتماعي مجلس جه كساني هستند؟؟؟(از متن سخنان آقاي كائيدي)»»»»اقدام جسورانه نمايندگان پر تلاش لرستان در کميسيون اجتماعي مجلس نشانه وفاق و همدلي نمايندگان در مسير پيشرفت استان محروم لرستان است»»»اين نمايندگان يكيش آقاي مقدسي نماينده بروجرد است وديگري يكي از نمايندگان ساير شهرهاي استان

  15. خبر موثق دارم كه نفت سركان را به پالايشگاه آناهيتا انتقال مي دهند لابي كرمانشاهيها در
    مجلس و دولت بسيار قوي است

  16. آقای کاییدی
    تا کی عوامفریبی
    بس کن خجالت بکش
    مردم روستاهای پلدختر دارن از گرسنگی میمیرن
    شیشه و کراک مردم زا نابود کرد
    کجاست ÷الایشگاهت

  17. من فکر کنم که یه اشتباه لغتی اینجا پیش اومده! احتمالا این دولت خدمت گذار قراره یه پمپ بنزین احداث کنه ، حالا اشتباها بهش میگن پالایشگاه!!؟؟ آخه برادر من ،توی این پالایشگاهتون قراره 200 نفر استخدام بشه؟؟!؟! این که بیشتر به پمپ بنزین شبیه!!آقا چرا مردم رو احمق تصور میکنین؟ این دولت کریمه توی این 5 سال تف هم به روی مردم لرستان نیانداخته . فقر وبدبختی و نکبت همه استان رو گرفته. بس کنین این همه تملق و چاپلوسی رو ، کدوم دولت کریمه!!؟؟ با احداث یه پالایشگاه 200 نفری که اونم اصلا معلوم نیست تا چند سال دیگه احداث بشه ،چی رو میخواین حل کنین ؟خجالت آوره ، این همه ثروت توی این کشوره ، بعد با احداث یه کارخونه کوچولو ، که حق مردمه ، دارین سر مردم منت میگذارین ؟ دولت کریمه ؟!! کریم به کسی میگن که بخشایش گره ، واز حق خودش به کسانی دیگر میده ، حال دولت کریمه چه معنایی میتونه داشته باشه؟ خاک بر سر ما با این نمایندگانی که داریم ،اینا نمایندگان حکومت هستن ونه نمایندگان ملت!؟!؟!؟

  18. باتشکراززحمات نماینده پلدختر خوشحالیم که نماینده ای داریم که بطورهمزمان پیگیرطرح ها وپروژه هایی چون پمپاژ دشت واشیا ، جایدر کارخانه سیمان وپالایشگاه وسدبسیاربزرگ که درداداباد منطقه ریخان باپیشرفتی 20درصدی میباشد

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.