عكسهاي سعيد سروش از آبشار بيشه

  

عكسهاي زيباي سعيد سروش را در ادامه همين مطلب ببينيد   

خط راه آهن منطقه آبشار بيشه در استان لرستان
خط راه آهن منطقه آبشار بيشه در استان لرستان

گردشگران در آبشار بيشه در استان لرستان
گردشگران در آبشار بيشه در استان لرستان

پل عابر پياده در محوطه رودخانه سزار منطقه آبشار بيشه در استان لرستان
پل عابر پياده در محوطه رودخانه سزار منطقه آبشار بيشه در استان لرستان

گردشگران در آبشار بيشه استان لرستان
گردشگران در آبشار بيشه استان لرستان

آبشار بيشه در استان لرستان
آبشار بيشه در استان لرستان

رودخانه سزار در محدوده آبشار بيشه استان لرستان
رودخانه سزار در محدوده آبشار بيشه استان لرستان

رودخانه سزار در محدوده آبشار بيشه استان لرستان
رودخانه سزار در محدوده آبشار بيشه استان لرستان

محدوده آبشار و روستاي بيشه استان لرستان
محدوده آبشار بيشه استان لرستان

آبشار بيشه
آبشار بيشه استان لرستان

گردشگران در آبشار بيشه استان لرستان
گردشگران در آبشار بيشه استان لرستان

آبشار بيشه استان لرستان

آبشار بيشه
آبشار بيشه استان لرستان

آبشار بيشه استان لرستان

پل راه آهن بيشه در استان لرستان
پل راه آهن بيشه در استان لرستان

ايستگاه راه آهن بيشه
ايستگاه راه آهن بيشه در استان لرستان

ادامه عكسها را در خبرگزاري فارس لرستان ببينيد. (لينك زير)
http://www1.farsnews.com/imgrep.php?nn=8804050075

22 دیدگاه برای «عكسهاي سعيد سروش از آبشار بيشه»

  1. دستت درد نکنه تصاویر باحالی بودن باز هم از این تصاویر بگیر و ارائه کن

  2. تعریف بیشه رو خیلی شنیدم اما از زمانی که تصاویر قشنگ شما رو دیدم تشویق شدم که آن را از نزدیک لمس کنم

  3. سلام من روز 15/5/89 با قطار از دورود به بیشه رفتم .جای بسیار زیبایی بود .البته اگرهمه کسانی که برای گردش به آنجا میروند رعایت نظافت رابکنند ومحیط را تمیز نگه دارند وزباله هایشان را با خود برگردانند وبه حفظ زیبایی آن کمک کنندممنون میشویم.حهت اطلاع کسانی که قصد رفتن به بیشه با قطار دارند باید بگویم از تهرانیا این تاریخ فقط قطارسریع ف1خرمشهر در بیشه توقف داردالبته قطارعادی اهواز که ساعت حرکت آن 11صبح است نیز توقف دارد ولی زمان زیادی در راه هستند .با قطار سریع از تهران حدود 9 ساعت تا بیشه راه است .اگر بخواهند از دورود به بیشه بروند می توانند با قطار محلی که ساعت 5/6صبح-1بعدازظهر- 20/2-15/10از دورود به سمت بیشه حرکت میکند بروند وجهت عکس نیز 8-
    5/9-5/3-5/5 به دورود بروند .پس از سوار شدن به قطار نفری 200تومان از هر مسافر میگیرند .ضمنا مسافران میتوانند جهت اقامت در بیشه از اتاقکهای چوبی که دارای فرش-4عددپتو -بشاب وقاشق ووسائل اولیه مورد نیاز مسافر است با پرداخت 10000تومان برای هر شب استفاده نمایند جهت رزرو با شماره تلفن 09161680900یا 0916992580تماس بگیرند ویابرایاقامت در دورود هتل 1 ستاره دورود که به هتل شهرداری معروف است که با وجود 1ستاره بودن امکانات نسبتا خوبی دارد با شماره 0665-4230020تماس بگیرند .البته در بیشه خانه های روستایی را نیز با قیمت مناسبی اجار میدهند .برای کسانی که به آنجا میروند سفر خوشی را آرزو میکنم .

  4. سلام من روز 15/5/89 با قطار از دورود به بیشه رفتم .جای بسیار زیبایی بود .البته اگرهمه کسانی که برای گردش به آنجا میروند رعایت نظافت رابکنند ومحیط را تمیز نگه دارند وزباله هایشان را با خود برگردانند وبه حفظ زیبایی آن کمک کنندممنون میشویم.حهت اطلاع کسانی که قصد رفتن به بیشه با قطار دارند باید بگویم از تهرانیا این تاریخ فقط قطارسریع ف1خرمشهر در بیشه توقف داردالبته قطارعادی اهواز که ساعت حرکت آن 11صبح است نیز توقف دارد ولی زمان زیادی در راه هستند .با قطار سریع از تهران حدود 9 ساعت تا بیشه راه است .اگر بخواهند از دورود به بیشه بروند می توانند با قطار محلی که ساعت 5/6صبح-1بعدازظهر- 20/2-15/10از دورود به سمت بیشه حرکت میکند بروندکه حدود 40دقیقه راه است وجهت عکس نیز 8-
    5/9-5/3-5/5 به دورود بروند .پس از سوار شدن به قطار نفری 200تومان از هر مسافر میگیرند .ضمنا مسافران میتوانند جهت اقامت در بیشه از اتاقکهای چوبی که دارای فرش-4عددپتو -بشقاب وقاشق ووسائل اولیه مورد نیاز مسافر است با پرداخت 10000تومان برای هر شب استفاده نمایند جهت رزرو با شماره تلفن 09161680900یا 0916992580تماس بگیرند ویابرایاقامت در دورود هتل 1 ستاره دورود که به هتل شهرداری معروف است که با وجود 1ستاره بودن امکانات نسبتا خوبی دارد با شماره 0665-4230020تماس بگیرند .البته در بیشه خانه های روستایی را نیز با قیمت مناسبی اجاره میدهند .برای کسانی که به آنجا میروند سفر خوشی را آرزو میکنم .

  5. وای خدای من خیلی عالی بود مرسی. من خوزستانی امو بختیاری، اما تو خرماباد دانشگاه رفتم واقعا بهترین روزای زندگیم اونجا بود. دوستت دارم لرستان دوستت دارم خرموا…….. خرموا شهر عشق و صفا با اون جوی های آب پاکش چقد دلم تنگ شده خدایا کاش الان اونجا بودم دوستتون دارم مردم لر

  6. there, i’m also one of pure lur from one of famuse tribe .All my memory & my dream always is in Lurestan . right now i saw this wensite & look at the pictures , my tears come & i m iss my family as well. I love all of you .

  7. سلام
    تصاوير زيبايي بود و زنده كردن خاطرات گذشته بد جوري دلم هواي دورود رو كرده احساس دل تنگي ميكنم يا دوستاني مي افتم كه زمان نوجواني با انها به بيشه رفته بودم دوستاني كه اوايل جواني با يك تصميم ناگهاني بلا فاصله به گهر يا بيشه راكن و غيره ميرفتيم از اينكه فعلا نمي توانم ببيام دورود و به اين مكانها برم قلبم به درد مياد بگذريم دوستان بجاي من راستي نگذاريد طبيعت نابود بشه مواظب حفظ محيط زيست هم باشيد
    دوستار همه لرستاني ها

  8. خداوندا به قومی که اندازه یه دنیا میراث کهن به لرستان داده ای افسوس که…….!!!!چرا

  9. سلام عالی بود . تجدید خاطره ای بود . از طرف یک لرستانی دور از دیار

  10. اقای سروش عکس های قشنگ و زیبایی تهیه کردی با تشکر. مسعود حاتمی

  11. سلام خیلی ممنون از شما بخاطر نشان دادن جاذبه های لرستان

  12. منم عکس زیاد داشتم نمی دونم چطور بفرستم

    پاسخ نسیم لرستان:
    شما می توانید عکسها را به ایمیل نسیم لرستان
    lorpaper@gmail.com
    ارسال کنید یا عکسها را در وب بگذارید و آدرس آنها را از طریق کامنت ارسال فرمایید
    با تشکر از شما

  13. damet garm bahal bod manam az hameye ham ostanihaye aziztar az jonam mikham ke hatman hatman bian.

  14. خداراشكربااين طبعت زيباازتهيه كننده تشكرمي كنم خارح ازكشوربودم باديدن تصاوير بيشه خوشهال شدم حسن قائدجمالى

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.