عكسهايي از زندگي عشاير بختياري – اليگودرز

     
عكسهاي رئوف محسني (خبرگزاري مهر لرستان) در ادامه همين مطلب    

عکس/ رئوف محسنی

27 دیدگاه برای «عكسهايي از زندگي عشاير بختياري – اليگودرز»

  1. سلام گویل
    نه خهسه
    تا هسمون باید بی یک بیمون
    از گچساران

  2. سلام به برارونم در لرسو
    واقعا ساده زیستن قشنگ به تصویر کشیدید . هر وقت یه دختر یا زن لر رو سوار بر اسب میبینم به خود میبالم که از نسل اینها هستم و همیشه یه جسارت و شجاعتی ته حرفام هستش که فریاد می زنم منم آن دختر لر اریایی .

  3. ما حدادیهای روستای پاکل در زمان صفویه جزیی ازاین عشایر غیور واز طایفه چهالنگ بودهایم

  4. من تبعیدی نیستم ولی تازه اومدم غربت.کارم بااینترنت بجز تماس با خونواده سرچ کلماتی مثل لرستان.نقشه.الیگودرز.لروهر چی مربوط به سرزمین اجدادیم.اتفاقی این پایگاهو پیدا کردم.انگار همه مالرها مثل همیم یه حس عجیب نسبت به زادگاه واصالتمون داریم.حتی اگه اونجا زندگی نکرده باشیم.(اماهمیشه این حسو ندیده میگیریم.)اینجا که همه تهرونی هستن بجز 2.3نفر لر.برای اولین بار خیلی حرف زدم. من حتی عکسایی که از کوچه پس کوچه های خراب پر از چاله چوله گرفته شده روهم میبینم گریم میگیره نه بخاطر نبود پیشرفت که البته ناراحت کنندست.اماوطن.سرزین مادری.جایی که با دیدن یه جای جدید توی غربت اینوردنیا بااون مقایسه میشه. جای دیگریست.من اینجور جاها خیلی رفتم وخاطره دارم.حتی اون وقتا هم بغض میگرفتم.(برارار ترستی از ای عکسا بیشتر بل.) با امید پیشرفت برای مردم بی غل و غش لر.

  5. وقتی این عکسها رو می ببینم بغض گلومو می گیره اری اینجاست سرزمین پدری من
    ما از تبعیدی ها هستیم وقتی به این فکر می کنم که قراره جنازه ما توی غریبی بمونه تنم می لرزه
    .خوهر غریبتو ها ده من غریبی .
    پریچهر دختر لر

  6. mano bord be rouzhaye khoshe bachegi ke ba khounevadam baraye tafrih be roustahaye atraf miraftam. khosha oun rouza.

  7. عکسهای خوبی بود میخواستم عکسهای از طبیعت ماهیچال و روستای خاکبتیه براتون بفرستم

  8. سلام عكسها از قالي كوه بودن وقشنگ !كاش برا بينندگانتون معرفيشون ميكرديد دستتون بي بلا!

  9. واقعا عالی بود ولی فقط به این عکس ها نگاه نکنید زندگی عشایری خیلی سخت است من غریبی در دیار غربت خراب شده رشت

  10. بیچاره این طبیعت زیبا که آدمهای … پا روی اون میزارن !!!

  11. طبیعت به این قشنگی چرابه کسی نشونش ندیم ،،،…عکسای قشنگی بود،منو یاد خاطراتی که مادربزرگم برام تعریف میکرد انداخت.

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.