عكسهاي سعيد سروش از طبيعت بهاري لرستان

    

عكسهاي سعيد سروش (خبرگزاري فارس) از طبيعت لرستان ادامه همين مطلب مشاهده فرماييد.    

37 دیدگاه برای «عكسهاي سعيد سروش از طبيعت بهاري لرستان»

  1. فوق الاده بود هيچ كجاي دنيا طبيعت لرستانمون رو نداره…كاش الان اونجا بودم.

  2. باید دلتان پراز نگاره های زیبا باشد تا این زیبایی ها را ببینید . دست مریزاد به خداوند یکتا که این زیبایی را آفرید ؛ صدآفرین به آقای سروش که آن ها را ماندگار کرد و آفرین به لرنا که چشمان زیبابین کاربران را به مهمانی گل و چکاوک و آواز بهاری برد ؛ آفرین…

  3. وای ممنون ولی من واقعا نفسم تو سینه حبس شد. خیلی زیباست کاش می تونستم برم

  4. عالي بود. به ياد خانه بجه گی هایم. من عاشق بهار بروجرد و ان شقایق هایش هستم به قول خودمان ( گل کاسه اشگنگ).

  5. وای خدای من چقدر لذت بخش بود تصاویر زیباترین نقطه ایران لرستان قشنگم….

    کاش الان اونجا تو زادگاهم بودم، لعنت به این تهران پر دود و دم…

    درود بر شما، درود بر سروش سحت…

    و…

    درود بر دستان پینه بسته پدران و مادران سرزمین با غیرتم لرستان…

    بغض کردم کاش الان کوهدشت و دشت شقایق های سرخ بودم…

    کاش…

    چو لرستان نباشد تن من مباد…

  6. سید روح الله حسینی :وای خدای من چقدر لذت بخش بود تصاویر زیباترین نقطه ایران لرستان قشنگم….
    کاش الان اونجا تو زادگاهم بودم، لعنت به این تهران پر دود و دم…
    درود بر شما، درود بر سروش…
    و…
    درود بر دستان پینه بسته پدران و مادران سرزمین با غیرتم لرستان…
    بغض کردم کاش الان کوهدشت و دشت شقایق های سرخ بودم…
    کاش…
    چو لرستان نباشد تن من مباد…

  7. سلام
    همه ايران سراي منست من كه دراين آبادان خراب پوسيدم واقعا»دلم براي گهر،ابشار بيشه،سرابهاي سرد وزلال وطن تنگ شده؛بادرود وخسته نباشيد به شما،عكاس و همكارانتان پيروز باشيد.

  8. واااااااااي
    بازم دلم هواي خرم آباد رو كرده
    اي كاش الان اونجا بودم
    اونجا نفس مي كشيدم
    خسته نباشيد دوستان

  9. سلام بر لرنا و سلام بر سعید سروش
    واقعاٌ تصاویر زیبایی بود . اگر امکان دارد مصاحبه ای با آقای سروش داشته باشید تا بیشتر با ایشان و کارشان آشنا شویم.واقعاٌ همچین هنرمندانی مایه افتخار ومباهات هستند.اهمیت کار آقای سروش وقتی مشخص می شود که با عکاسی آشنایی داشته باشید و بدانید ثبت چنین مناظری کار هر کسی نیست.

  10. سعيد عزيز
    كار هاي بسيار زيبايي هستند و ديد و زاويه نگاه تو بهتر
    به اميد دين عكسهاي ديگر شما

  11. دست گلتون دردنکنه.من اصالتالرستانیم.اما حالا شدم بچه اصفهان.باورم نمیشه اینجا لرستان باشه!!!!!!!واقعادر حدتیم ملی گل کاشتین.کاش الان لرستان بودم.کاش…

  12. سوز سیل واهفت رنگش ناره رنگ ریت/ گشتمه مه همه جانه هیچ کجا ناره قشنگیت/ خاک توپاکه، صاف زلال اوچشمات
    دردت وجونم لرسو

  13. زيبايي هاي خداوند را زيبا بينان بهتر ارائه مي دهند . فوق العاده بود – دست مريزاد

  14. دست مريزاد آقاي سروش واقعا عاليه.ازاينكه طبيعت زيباي لرستان را براي جهانيان به تصوير كشيديد ممنونيم

  15. سلام خسته نباشي
    اي ول دستت درد نكنه من كه مدتها است نتوانستهام به لرستان بيام بخاطر شريط كاري
    وقتي كه عكسهاي كرستان را مي بينم قلبم مي خواد از سينه بزنه بيرون از شوق و ذوق
    اميدوارم كه در كنار ديدن اين عكسها به عزيزانمان در لرستان يادآوري بشه كه در نگهداري طبيعت بكر و ناب سعي و تلاششون را بكنند و نگذارند براحتي نابود بشه
    ومنايع طيعي را نگهبان باشند اميدوارم بتونم دوباره به دورود برگردم ان شا الله
    موفق سلامت و شاد باشيد

  16. بابا عکس
    بهشت ایران لــــــــــــــــــــــــــــــــــرستان
    ما هفته پیش اونجا بودیم
    واقعا خوش گذشت
    خیلی حال داد
    ممنون از بیوگرافی زیباتون

  17. واقعا محشر بود دستتون درد نكنه من اينقدر ذوق زده كرد كه شايد حداقل بيسن نفر نشونشون دادم

  18. بيرانوند :واقعا محشر بود دستتون درد نكنه منو اينقدر ذوق زده كرد كه شايد به حداقل بيست نفر نشونشون دادم

  19. باوركن وقتي اين همه زيبايي رو مي بينم از يك لحاظ خوشحال وخندونم واز يه لحظ غمي بزرگ بر قلبم چنبره ميزنه

  20. ياد همه خاطرات خوش زندگي ام در لرستان انداختينم.ااااي ي ي خدا كاش برگردم

  21. ///اقاسعيدكه خيلي خوش ذوق است مثل هميشه امااماآيااز سوي مديران محلي فكري براي اسفاده از اين همه نعمت شده است كوهدشت سرزمين زيباييهاست كه آقاسعيدفقط يك از هزاران راه به تصوير كشيده است قطعا»اگربه كارهاي ايشان و امثال ايشان توجه شودو قدر دانسته شود شاهد افقي بسيار روشن براي آن ديارخواهيم بود انشاالله

  22. بسیار از تصاویرتان لذت بردیم کا ش روی تصاویر محل آنها را هم می نوشتید تا بدانیم مربوط به کدام منطقه هستند از سایر مناطق وآثار باستانی هم تصویر بگیرید

  23. دست شما درد نكنه بازم ازاين تصاوير زيبا بفرستيد تا لرستان وطن زيبايم را به رخ دوسانم بكشم/چاكرشمامنتظرم

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.