پل شاپوري (طاق پيل اشكسه)، اثرملي ثبت شده لرستان!

  

عكسهاي خبرگزاري ايسنا از پل شاپوري (پل شكسته خرم آباد)، اثر ملي ثبت شده متعلق به عصر ساساني لرستان را در ادامه همين مطلب ببينيد. تفسير عكسها با شما         

 

4 دیدگاه برای «پل شاپوري (طاق پيل اشكسه)، اثرملي ثبت شده لرستان!»

  1. مشکل مردم اين منطقه نيستند چون از ارزش اين اثر نا اگاهند دولت به همچين اثاري که مخصوصا مربوط به دوره قبل اسلام باشه بهايي نميده واگه يه سري مسايل نباشه حتي حاضره يه شبه همه اين اثار رو ريشه کن کنه واز بين ببره اين وظيفه خود ما هستش که بايد فرهنگ سازي کنيم وقتي دانشجويان ايراني ميرن غار حرا رو نظافت ميکنن و اطرافش رو تميز ميکنن چرا کسي تو شهر خودمون همچين برنامه هاي زيبايي نميذاره به خدا من خودم حاضرم از تهران بيام برا نظافت وباز سازي اين پل مگه کشيدن يه فنس به دو اين اثر چقدر مشکله!وقتي سازمان ميراث فرهنگي ما داره اين جوري رفتار ميکنه(البته به دستور بالا)چرا ما بايد اين قدر بي تفاوت باشيم؟اگه يه کم به همين پل برسن ويه رستوران وامکاناتي اطرافش بسازن منبع درامد قابل توجهي ميشه برا اين استان من خودم فقط يه بار به ديدن اين پل رفتم خيلي منزويه بدون هيچ گونه تسهيلاتي نزديک بود از تشنگي هلاک شم! به خدا ماداريم خودمون در حق خودمون ظلم ميکنيم از خرم ابادي هايي که اين عکس هاي غم انگيز رو ديدن ميخوام که اين بار بي تفاوت رد نشن من اگه ما بشيم ميشه يه کاري کرد»

  2. واقعا جای تاسف برای مسئولین استان لرستان دارد دیدن این عکسها انسان را بیشتر به بی لیاقتی این مسئولین متوجه می سازد.
    امید آنکه این اثر تاریخی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

  3. مسئول میراث فرهنگی استان لرستان کیست که ارزش این آثار را نمی داند. واقعا متاسف شدم

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.