لرنا را با دامنه lorna.ir ببینید

پایگاه خبری لرنا که از زمان فیلتر شدن وردپرس از این آدرس نقل مکان کرده است و به بلاگفا رفته است، هم اینک با دامنه www.lorna.ir نبز قابل مشاهده است. البته همچنان از فضا و خدمات بلاگفا استفاده می کند. بلاگفا اگر چه ابتدایی تر است و امکانات بسیار کمتری در مقایسه با وردپرس دارد، اما چند ویژگی مهم دارد: اول اینکه مطمئن تر است و بلای فیلتر دیگر راحت گریبان آن را نمی گیرد، (گرچه بلاگفا هم دو روز قبل موقتا فیلتر شد!) دوم اینکه ساده تر است و راحت تر گروهی می شود، همچنان که الان نزدیک به ده نفر در لرنای بلاگفا به راحتی مطلب می نویسند، کاری که در وردپرس شاید محال بود. چون اکثر وبلاگ نویسان با وردپرس آشنایی ندارند. سوم اینکه بسیاری از وبلاگ نویسان در بلاگفا هستند و ارتباط با آنها از طریق بلاگفا راحت تر است. 

البته وبلاگ لرنیوز (لرنا سابق) تعطیل نمی شود و مطالب برگزیده و مهم لرنا در آن درج می شوند. بعلاوه اینکه با وجود هزاران مطلب، خزانه گرانبهایی از اطلاعات و عکسها و نوشته های لرستان و قوم لر است

از شما دوستان  وفادار لرنا ما را با نظرات و پیشنهادات خود راهنمایی و یاری کنید.
از وبلاگ نویسان ارجمند نیز تقاضا داریم که لرنا را با آدرس جدید یعنی www.lorna.ir  لینک دهند

یک فکر برای “لرنا را با دامنه lorna.ir ببینید”

  1. با سلام
    عزیزان من یک بچه لرم ولی نه اهل خرم آبادم و نه اهل بروجرد و میدانم که یکی از دلایل عقب ماندگی ما قوم لر همین اختلافات بی اهمیت بین خودمان است من از نوراباد ممسنی هستم ولی به لر بودن خودم افتخار میکنم مردم لر را هم دوست دارم برام فرق نمیکند که از بویراحمد باشد یا از ممسنی یا بختیاری یا لرستان مهم لر بودنش است بیایید به جای استقلال لرستان که غیر ممکن میباشد به فکر اعتلای قوم لر و ارتقاء سطح فرهنگی و علمی ایل لر و شناساندن آن در سطح جهان باشیم به امید روزی که قوم لر به آنچه مستحق است برسد

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.