لاریجانی در خرم آباد: آمار بالای بیکاری اولین مشکل لرستان است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات فراوان لرستان در زمینه های مختلف، آمار بالای بیکاری در این استان را یکی از مشکلات اصلی لرستان عنوان کرد. آب فراوان، خاک مناسب، هوای مطلوب و وجود ظرفیت های منحصر به فرد در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامپروری از جمله مواردی است که باید در راستای توسعه این استان مورد استفاده قرار گیرد. تحول در استان لرستان تنها با ورود صنعت ممکن است، باید تلاش شود صنایع مختلف در استان لرستان شکل بگیرد تا مشکل اشتغال در این استان رفع شود.   ادامه مطلب

2 دیدگاه برای «لاریجانی در خرم آباد: آمار بالای بیکاری اولین مشکل لرستان است»

  1. سلام عزیز دل- سلام رییس آینده ی بنده- سلام و صد سلام.
    آقا خوب شدی تشریف اووردین.به جان خودم اگه شما نمیومدین ما تا آخر عمر شریف و بقیه مردم شریف نمی فهمیدیم آب و خاک و هوا مون خوبه. شما فکر نمی کنین اگه آب ها از بغل خاک ها رد بشن و هوا هم که خودش اون بالا هست دیگه نباید مشکلی داشته باشیم.
    آقا تورو خدا هوای این نماینده های مارو داشته باش این دو سال تحملش کن و البته خودتون هم جایی نرین تا من برسم.بنده هر جا سخنرانی دعوت میکنم خودمو.هی میگم مشکل ما بیکاریه ولی خودمونیم اگه بیکار نداشته باشیم کدوم خل و دیوونه ای میاد پای سخنرانی من بشینه.؟؟؟بعد نکته ی مهم اگه بیکاری نداشته باشیم به نظر شما این نمایندگان محترم لرستان برا چی و ایضا برا چی چی ؟؟ شما رو زحمت بندازن این همه راه ؟؟؟
    آقا واسه ی شروع کار سه دست کت و شلوار کافیه؟
    من خیلی شما را دوست دارم و قول می دهم که هر وقت آمده ام و در مجلس بنشینم و دیگر کاری به کار هیچ کس نداشته باشم و اگر شما اجازه بدهید حمله کنم و تکذیب و تشویق و .
    سلام گرم بنده را به اخوی محترم برسانید. ایشان هم سری به ما بزنند ممنون میشویم.
    آن یکی اخوی هم که ماشالله سرشان شلوغ است .ولی اگر آنشان هم سر بزنند ممنون تر میشویم.
    در ضمن در آخر سلام مااهالی لرستان را به نمایندگانمان در مجلس برسانید.

  2. با سلام خدمت تمامی مردم لرستان باور کن آقای خدایی دیگه حالم از هرچی اظهار نظر اینجوری که این مسئولها انجام میدن به هم میخوره بابا بقال سر کوچه ما که اصلا سواد هم نداره میدونه درد مردم این خاک چیه باز دوباره میان دست روی زخم ما میذارن که فقط بگن آره ما میدونیم درد این مردم چیه ولی نتیجه چی میشه؟ اصلا واسه کی اهمیت داره.

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.