قائذرحمت در گفتگو با لرنا: از خواست مردم دورود سوءتعبیر نشود

عباس قایدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در گفتگو با لرنا از بازگشت دوباره شرکت استیل آذین به قرار داد خود با تیم فوتبال گهر خبر داد و گفت: من به عنوان نماینده مردم دورود و همچنین دبیر مجمع نمایندگان استان لرستان در این جلسه شرکت کردم. قرار ما بر این شد که کلمه استیل آذین در آغاز نام گهر دورود بیاید تا تبلیغی باشد برای برند تجاری اسپانسر، همچنین باتوجه به شرایط موجود و زمان اندک بازی با فولاد در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود، اما بازی با استقلال قطعا در شهر دورود برگزار خواهد شد.

قایدرحمت در گفتگوي تلفني با لرنا: تفرقه ای در لرستان نیست، از خواست مردم دورود سوءتعبیر نشود. برخی می خواهند از شرایط سوء استفاده کنند و در لرستان تفرقه ایجاد کنند، ما و مردم خرم آباد از یک ریشه و برادریم و دلیلی برای تفرقه نیست.

وی گفت: سوء استفاده برخی رسانه ها از صحبت های من به نفع استان لرستان نیست، لر ها با هم برادرند، سابقه کهن در دوستی و برادری و همدلی دارند، من اجازه نمی دهم کسی از این وضعیت سوء استفاده کند.

وی با اشاره به نشست دیروز (دوشنبه) با وکیل آقای هدایتی گفت: من به عنوان نماینده مردم دورود و همچنین دبیر مجمع نمایندگان استان لرستان در این جلسه شرکت کردم. قرار ما بر این شد که کلمه استیل آذین در آغاز نام گهر دورود بیاید تا تبلیغی باشد برای برند تجاری اسپانسر، همچنین باتوجه به شرایط موجود و زمان اندک بازی با فولاد در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود، اما بازی با استقلال قطعا در شهر دورود برگزار خواهد شد.

وی سپس ادامه داد: مردم دورود اگر ببینند ورزشگاه شهرشان پیش می رود مشکلی با بازی کردن تیم در هیچ شهری ندارند و ما توافق کرده ایم بازی استقلال در دورود باشد، بقیه بازی ها هم دورود خواهد بود و اگر به خاطر ساخت و سازها و یا مشکلات دیگر در دورود امکانش نباشد بازی در هر شهری که مستاجر (حسن هدایتی) تصمیم بگیرد برگزار بشود و قطعا ارجحیت همه ما در داخل استان لرستان است.

