پیمانکار سالاروند: ورزشگاه دورود تا چند سال آینده تکمیل نمی‎ شود

پیمانکار ورزشگاه تختی دورود از «بی‎اعتنایی» مسوولان برای بازسازی و تکمیل این ورزشگاه انتقاد کرد. از جیب خودم برای بازسازی این ورزشگاه هزینه کرده‌‏ام، خاطرنشان کرد: سی‏‌ام مهر چک دارم و اگر تا آن موقع این چک پاس نشود به زندان می‎روم. مبلغ چک 770 میلیون تومان است که قرار بود شهرداری دورود این پول را پرداخت کند اما هیچ‏ کاری نکردند و من این وسط مانده‌‏ام که چه کار کنم

رضا سالاروند در گفت‏‌و‏گو با خبرنگار ایسنا – منطقه لرستان، با اشاره به اینکه از جیب خودم برای بازسازی این ورزشگاه هزینه کرده‌‏ام، خاطرنشان کرد: سی‏‌ام مهر چک دارم و اگر تا آن موقع این چک پاس نشود به زندان می‎روم. مبلغ چک 770 میلیون تومان است که قرار بود شهرداری دورود این پول را پرداخت کند اما هیچ‏ کاری نکردند و من این وسط مانده‌‏ام که چه کار کنم.

وی افزود: شهرداری به هیچ ‏یک از تعهدات عمل نکرد. می‎گویند صورت وضعیت نداده‌‏ام اما محض اطلاع باید عرض کنم که 2 ماه پیش صورت وضعیت را تحویل دادم که شهرداری و ناظر آن را تایید کرده‏‌اند اما خبری از پول نیست.

سالاروند با بیان اینکه به سراغ نماینده دورود هم رفته‏‌ام که فقط امروز و فردا شنیده‌‏ام، اضافه کرد: با اینکه تمام زندگی و اعتبار من در حال نابودشدن است اما مسوولان فقط بلدند مصاحبه کنند و کسی برای رفع مشکلم کاری نمی‎کند.

این پیمانکار در پاسخ به سوالی مبنی براینکه گفته می‎شود، ورزشگاه تختی دورود تا پایان مهر سال‏جاری آماده می‎شود، آیا این صحت دارد؟ گفت: شاید منظور آنها مهر چند سال آینده باشد؛ چون به این زودی‏ها این ورزشگاه مهیا نمی‏‌شود و فقط معجزه می‎تواند ورزشگاه تختی دورود را آماده کند.

وی با بیان اینکه کار بازسازی را تعطیل کرده‏‌ام، اظهار کرد: با رفتن من به زندان، بازسازی این ورزشگاه به آثار تاریخی اضافه می‎شود و آن‎موقع مسوولان هم دائم مصاحبه کنند!

