مسئولان موانع احداث پالايشگاه پلدختر را رفع كنند

حجت‌الاسلام سيداحمد ميرعمادي در اجتماع مردم پلدختر: چنانچه پالايشگاه پلدختر احداث شود بخشي از مشكل اشتغال شهرستان حل مي‌شود. دولت دهم مصمم است مشكل بيكاري را حل كند و با اراده قوي ملت و همت بلند دولت و سفارش‌هاي مقام معظم رهبري اين مهم شدني است… اخلال بعضي افراد نمي‌تواند در برابر پيشرفت دولت و ملت و مقام معظم رهبري دوام بياورد.    

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان پلدختر، حجت‌الاسلام سيداحمد ميرعمادي عصر امروز در اجتماع مردم پلدختر در مسجد جامع اين شهر اظهار داشت: چنانچه پالايشگاه پلدختر احداث شود بخشي از مشكل اشتغال شهرستان حل مي‌شود.
وي اضافه كرد: استان لرستان و شهرستان پلدختر داراي ظرفيت، استعداد، توانمدي‌ها و قابليت‌هاي فراواني است كه بايد از آنان براي رشد و تعالي استان و شهرستان و مردم اين خطه استفاده كرد و تحقق اين مهم نيازمند همت بلند و تلاش مضاعف مسئولان است.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان گفت: دولت گام‌هاي بسيار بلندي تاكنون براي كشور برداشته به طوري كه جلوي بحران مسكن را گرفت و همچنين طرح بزرگ تحول اقتصادي را اجرا كرد.
حجت‌الاسلام ميرعمادي افزود: امروز هزاران طرح بزرگ اقتصادي در كشور پيگيري و دنبال مي‌شود كه هيچ كشوري جز ايران توان انجام اين طرح‌ها را با اين شرايط ندارد.
نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: دولت نهم و دهم كارهاي بزرگي انجام داده‌اند ولي استان لرستان همچنان نيازمند كارهاي بزرگ است.
وي افزود: دولت دهم مصمم است مشكل بيكاري را حل كند و با اراده قوي ملت و همت بلند دولت و سفارش‌هاي مقام معظم رهبري اين مهم شدني است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي بصيرت و استقامت را عوامل ماندگاري انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: امروز ملت ايران با اين عوامل از ولايت فقيه دفاع مي‌كنند.
وي افزود: نماز جمعه مهم‌ترين پايگاه ولايت است و امامان جمعه، مهم‌ترين مدافعان ولايت هستند.
نماينده ولي فقيه در لرستان محل بصيرت بخشي و اعلان شعارهاي انقلاب اسلامي، گرفتن خط فكري و معنوي توسط مردم را از كاركردهاي نماز جمعه عنوان كرد.
وي با بيان اين كه بايد قدر نماز جمعه را دانست و از اين پايگاه بهره و استفاده لازم را برد افزود: در سايه وحدت و ارتباط با علما و روحانيت است كه به پيشرفت و تعالي كشور مي‌رسيم.
حجت‌لاسلام ميرعمادي گفت: اخلال بعضي افراد نمي‌تواند در برابر پيشرفت دولت و ملت و مقام معظم رهبري دوام بياورد.
وي به واقعه عاشورا اشاره كرد: قيام عاشورا براي خارج كردن مردم از ظلمات و هدايت آنها به سوي نور و مبارزه با حكومت ظالم، فساد و تبعيض بود.
نماينده ولي فقيه در لرستان همچنين گفت: دهه فجر ايام الله است و ما وظيفه داريم اين ايام را يادآور شويم زيرا براي ما درس است.
وي تصريح كرد: عمل نكردن به موقع عده‌اي در نهضت عاشورا موجب پشيماني و ندامت آنان شد.
حجت‌الاسلام ميرعمادي گفت: حركت بر محور و مدار ولايت تنها راه نجات انسان‌ها و درسي است كه بايد از عاشورا گرفت.
وي افزود: دشمني با ولايت منجر به ارتداد و عدم پذيرش اعمال انسان مي‌شود.
نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: انقلاب اسلامي تنها انقلابي است كه مبتني بر تعاليم الهي و دين و با الگوگيري از امام حسين (ع) به پيروزي رسيد و استمرار يافت.
وي افزود: انقلاب اسلامي پايگاهش مسجد، شعارش حسين بن علي (ع) و نمونه‌اي از امتزاج دين و سياست است و نشان داد كه اسلام عين سياست و سياست عين ديانت است.
نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: همچنان كه انقلاب امام حسين (ع) آثار و بركات فراواني داشته است، انقلاب اسلامي هم مردم با استقامت و پايداري بر اصول و آرمان‌هاي امام راحل تبديل به مردان اسوه و الگو در دنيا شد.
حجت‌الاسلام مير عمادي يادآور شد: دستاورد انقلاب اسلامي عزت، عظمت و اقتدار ملت ايران است.
وي گفت: امروز قدرت ملت ايران برترين قدرت در دنيا است و اين ملت؛ بيدار، هوشيار و با بصيرت است و شيطنت‌ها را مي‌شناسد و مسايل جهاني را به خوبي رصد مي‌كند.
نماينده ولي فقيه در لرستان همچنين گفت: ديروز اروپا در قضييه فن‌آوري هسته‌اي پيش شرط تعيين مي‌كرد ولي امروز كار بر عكس شده و ايران پيشنهاد و پيش شرط دارد.
وي افزود: آن روز تبليغات سوء رواني مي‌كردند كه ايران بايد اعتماد‌سازي و شفاف‌سازي كند ولي امروز ايران است كه مي‌گويد بايد شفاف‌سازي شود.

یک فکر برای “مسئولان موانع احداث پالايشگاه پلدختر را رفع كنند”

  1. باور کنید خسته شدیم از این همه وعده خواهشن …ما رو نزن پالایشگاه پیشکش

بیان دیدگاه