جدال در مجمع نمایندگان لرستان ؛ سهم خواهی نمایندگان از انتصابات

 در حالیکه در ماههای اخیر با انتصاب برخی افراد در سیستم اجرایی استان نوک پیکان به سمت نمایندگان استان بود، رحيمي نسب نماینده مردم خرم آباد برخی اعمال نفوذ ها از سوی نمایندگان در این حوزه را تایید کرد: دو نفر از نمایندگان استان در انتصابات اخیر به طور قطع سهم خواهی داشته اند و و بیشترین عزل و نصب را داشته اند و باید پاسخگوی عقب ماندگی لرستان باشند. سه نفر از اعضای مجمع نمایندگان در اعتراض به رویکرد برخی از نمایندگان تهدید به خروج از مجمع کرده اند. تاکنون تلاش کرده ایم وحدت مجمع را حفظ کنیم، بیش از این سکوت کردن درست نيست      

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، رضا رحیمی نسب سه شنبه شب در نشست خبری با رسانه های استان لرستان در پاسخ به سئوال مهر در مورد صحت اعمال نفوذ نمایندگان در انتصابات استان اظهار داشت: زمانی که بحث تعویض استاندار لرستان مطرح بود یکی از نمایندگانی که از ایشان حمایت و حتی در صحن مجلس نیز در نطق خود این مطالبه را مطرح کرد من بودم چرا که کسانی که برای جایگزینی سید حسین صابری مطرح می شدند کسانی بودند که وزنشان از استاندار فعلی لرستان کمتر بود.

به دنبال انتصاب افراد شایسته در سیستم مدیریتی استان بوده ام

وی با تاکید بر اینکه در آن برهه زمانی تعویض استاندار به نفع استان نبود، افزود: اما استاندار لرستان پس از آن متاسفانه در زمینه یک طور دیدن نمایندگان استان عدالت را رعایت نکرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال نفوذ برخی نمایندگان مجلس در انتصابات اخیر، گفت: خود من به دنبال مدیریت شایسته و شایسته سالاری در انتصاب مدیران و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی استان بودم.

نمایندگانی که همه استعدادشان در تعویض مدیران است!

رحیمی نسب افزود: ولی متاسفانه برخی از نمایندگان استان که تعدادشان هم محدود است در این زمینه اعمال نظرهایی کردند و تمام توان و استعداد خودشان را در این دیدند که یک مدیر را نصب و یک مدیر را عزل کنند.

وی با اشاره به تلاش های نمایندگان برای متقاعد کردن استاندار و وزیر مربوطه در انتصابات، بیان داشت: دردناک تر از این موضوع این است که تلاش داشته باشیم که وابستگان به خودمان که ناشایسته گانی هستند که توان اجرایی ندارند را بر کرسی مدیریت بنشانیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با تاکید بر اینکه به اعتقاد من نرم عزل و نصب ها در استان لرستان نتیجه معکوس داشته است، بیان داشت: متاسفانه ما در انتصابات اخیر در استان سقوط کرده ایم.

از برخی انتصابات مدیران بومی پشیمانیم

رحیمی نسب با اشاره به انتصاب مدیران بومی در استان، افزود: با توجه به انتصابات انجام گرفته در این بخش خیلی از مدیران بومی شده اند ولی ما از این وضعیت پشیمان هستیم چرا که نیروهای بومی شایسته نبوده و با اعمال نفوذ آمده اند.

وی با تاکید بر اینکه استان لرستان یک استان دردمند است، خاطر نشان کرد: متاسفانه در حال حاضر داریم فرصت سوزی می کنیم.

سهم چندانی در انتصابات اخیر استان نداشته ام

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال مهر در مورد سهم خودش در انتصابات اخیر استان، گفت: من از ابتدای کار به دنبال سهم خواهی نبوده ام و هر کسی را هم که پیشنهاد داده ایم که منصوب هم نشده یک توان خاصی برای تغییر و تحول در وجود این فرد بوده است.

رحیمی نسب ادامه داد: متاسفانه افرادی که از سوی من برای نصب در برخی سمت ها معرفی شدند را با انگ های مختلف از میدان خارج کردند.

وی با یادآوری اینکه سهمی در انتصابات اخیر نداشته است، تصریح کرد: فکر نمی کنم در این زمینه بیش از یک مورد یا دو مورد در انتصابات دخالت داشته ام و آنقدر کم بوده که نمی توان نام آن را سهم گذاشت.

سهم خواهی دو نماینده لرستان در انتصابات اخیر

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دو نفر از نمایندگان استان در انتصابات اخیر به طور قطع سهم خواهی داشته اند، یادآور شد: این افراد بیشترین تلاششان را در این زمینه صرف کرده اند و بیشترین عزل و نصب ها را داشته اند.

رحیمی نسب ادامه داد: در این حوزه برخی از نمایندگان استان اصلا دخالت نداشته اند، برخی دیگر مانند من نیز مباحثی را مطرح کرداند ولی کسی گوش نداده است و برخی دیگر نیز بیشترین سهم را در عزل و نصب ها داشته اند.

وی یادآور شد: کسانی که بیشترین نقش را در عزل و نصب مدیران در سطح استان داشته اند باید پاسخ گوی عقب ماندگی استان لرستان باشند.

تهدید سه نماینده به خورج از مجمع نمایندگان استان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما باور داریم همه ظرفیت ها برای توسعه استان وجود دارد، افزود: آنچه باعث شده است که این استان نتواند یک خیز بزرگ بردارد نبود مدیران کارآمد است.

رحیمی نسب ادامه داد: کسانی که با نصب مدیران چرخه توسعه استان را رکود داده اند باید پاسخ گوی عقب افتادگی این استان باشند.

وی خاطر نشان کرد: آخرین خبر مجمع این است که سه نفر از اعضای مجمع نمایندگان در اعتراض به رویکرد برخی از نمایندگان استان تهدید به خروج و جدایی از مجمع کرده اند.

نماینده مردم خرم آباد افزود: هادی مقدسی نماینده مردم بروجرد، علی کاییدی نماینده مردم پلدختر و خود من کسانی هستیم که در اعتراض به عملکرد برخی نمایندگان تهدید به خروج از مجمع کرده ایم.

بیش از این سکوت کردن درست نیست

رحیمی نسب با بیان اینکه تاکنون تلاش کرده ایم که وحدت مجمع نمایندگان استان را حفظ کنیم، افزود: ولی متاسفانه بیش از این سکوت کردن به خاطر اینکه مردم دارند متضرر می شوند درست نیست.

وی با یادآوری اینکه دو سه نفر در مجمع نمایندگان دارند تفرقه ایجاد می کنند، گفت: ما نیز تهدید کرده ایم که با ادامه این وضعیت دیگر وارد مجمع نخواهیم شد.

اسامي نمايندگان لرستان در مجلس:  
خرم آباد: ملكشاهي، رحيمي نسب،   بروجرد: مقدسي، بروجردي   كوهدشت:  شاهرخي قبادي،   دورود و ازنا: دهقان    اليگودرز: رحماني   پلدختر: كائيدي    سلسله و دلفان: محمدي

29 دیدگاه برای «جدال در مجمع نمایندگان لرستان ؛ سهم خواهی نمایندگان از انتصابات»

  1. واقعا حسرت ميخورم كه شخصي مثل … حضور امثال ايشون در همچين سمت هاي مهمي به خدا قسم خيانته اگه به خاطر پوله ما خرم ابادي ها حاضريم بذاريم رو هم حقوقشو بديم!تا جاشو بده به يه فرد كار امد مگه نيم مليون ادم مسخره ايشونه؟ونه فقط ايشون خيلي هاي ديگه.ما دردمون رو به كي بگيم ما مديران به درد بخور ميخوايم چرا با طايفه بازي واشنابازي بايد چار نفر بي سواد نفهم سر كار بيان انگار خدا هم مارو فراموش كرده تا كي بايد پسرفت كنيم؟روز به روز داره وضعيتمون بد تر ميشه وتعداد بيكارهاومعتاد ها بالا تر ميره ومردم بي فكرتر كه خيال ميكنن با اين دو تا زير گذروروگذر به توسعه رسيديم نميدونن كه همينم بودجشو سازمان ملل داد برا اينكه قلعه تو يونسكو بعد از 1800سال ثبت بشه.اقاي خدايي توروخدا اين نظر منو حذف نكنن كه داغ دلمو گفتم ميدونم كه نمايشش براتون مشكله.

  2. هر دهی یک کدخدا می بایدش هشیار سر
    این ده صد کدخدا را کدخدایی کی رسد؟
    مسکن شیر ژیان کی گردد از گرگان تهی؟
    رهگذار بوم را فر همایی کی رسد؟

    هوار هه داااد هه بیداد هنی بو زلف سوخته دت میایه باد

  3. سلام
    آقای خدایی عزیز قرار ما این نبود !! مسئولان سایت لرنا کاری نکنید قراردادها رو بیارم همینجا چاپ کنم . این خبرا چیه چاپ کردین . امروز اول صبح تمامی اعضای ستاد استعفاشون رو گذاشتن رو کاپوت ماشین من و رفتن.(ببخشید چون بنده هنوز میز ندارم رو کاپوت گذاشتن)کاندید مجلس یعنی چی؟ یعنی یه میلیاردر؟ یعنی وارث گنج خانوادگی؟ یعنی —!!
    موکلین گرامی این خبرا رو نخونید .واسه تون خوب نیست .کاش میتونستم متن استعفاهای اعضای ستادم رو براتون بخونم.فقط یه نفر اینجا هست که 123 میلیون تومان برنج و مرغ و کرایه ی آژانس داده .با فاکتور.ایشون اگه مدیر کل !!ًً×× نشه پس چه کاره بشه.وقتی میگم تضارب افکار و بعضی ها قلم فرسودگی می کردن و تو همین جاها برای یکدست بودن نمایندگان از همگامی با دولت خدمتگذار حال میکردن!!!معلوم میشه هیچ چی از کاندیداتوری نفهمیدن.
    وقتی رییس ستاد من فقط 185 تا پسر عمو داره و همین الان با اینکه دو سال مونده به انتخابات 3هزار(سه هزار )شناسنامه با یه چمدان نارنجی آوورده . من برم مجلس بعد ایشون بیکار باشن .(واقعا بی انصافید )
    معاون اشتغال ستاد خودش کیبورد وند – مادرش موس وند – خانمش مانیتور وند – دامادشون کیس وند – عروس بزرگشون باند وند- میدونین این یعنی چند تا رای؟؟تازه ازین حرفا گذشته کلی سخنرانی بلده. همین طائفه باند وند رو کم نبینین.
    تعجب میکنم از مدیر سایت و همکارانشون .نمایندگان یک دست و اصول گرا که اصول رو رعایت نمیکنن .وای به حال نما یندگان اصول نگرا
    مشکل اعضای ستاد من قول و قرار های بنده است . الان اینا پولاشونو میخوان من تا نرم تو مجلس 4 ماه حقوق ماهیانه ی یک میلیون تومنی نگیرم چه جوری بیام 500 میلیون تومن اینارو پس بدم.
    دلبر من به جای دل تو سینه خدا براش گذاشته سنگ خارا
    نماینده ی دلسوز و مردمی برا تبلیغات کالا استخدام می شود
    مجمع نمایندگان همگام و همچنین مردمی برای گل درو (با فتح گاف)
    ((با گاف))دعوت به همکاری میگردد.
    نماینده ی با حال برای مشاوره با حقوق و مزایای مکفی در خدمتشیم.
    روله روله سیت بکنم ا کر سول اسبی(روله روله برات بکنم ای پسر سبیل سفید)
    سبیل سفید با ریش سفید فرق داره . اولی رضاشاه خائن و دومی کدخدای مهربان .
    به کارهای گران مرد کاردیده فرست.
    من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش.
    هرچند شدیدا ازین خبر ضرر کردم ولی تا میتونین خبر نمایندگی چاپ کنین.

  4. عزل مديران موفق بومي تنهانشان افتخار نمايندگان لرستان است.نماينگان لرستان ازنمايندگان ديگر استانهايادبگيرند

  5. ظاهرا اين آقايان به وظيفه خود آشنا نيستند .نماينده بايد قانون خوب وضع كند واگر كارشناس باشد خوب نظارت كند .نمايند ه در زمان راي اعتماد بايد اين فكرها رابكند وفله اي راي ندهد.همين آقاي …. در زمان راي اعتماد مرحوم كردان گفت ايشان مظهر ونماد خانواده اصول گرايي است ولي بعداكه آن شد خبري ازاو نبود .اگر نمايندگان از طريق انتخابات آزاد به مجلس بروند دولت كارآمد خواهد شد ولي اگر مجلي فرمايشي باشد برايند آن اين خواهد بود.

  6. رحیمی نسب وکاییدی ومقدسی هم لنگه بروجردی وملکشاهی وقبادی و…هستند منتهی زورشون کمتره

  7. بازگیر محیط زیست رو کی آورده؟!عمو …گرفتید؟
    ایشونم اینکاره هستند!

  8. سلام
    ظاهرا این برادر ما به سخنرانی های صدا و سیما گوش نمیدن. ملاک حال فعلی افراده.معلومه اون روزی که مرحوم کردان معرفی شدند .خودش نمیدونست که مدرکش جعلیه.من شنیدم که می گفت :من فکر کردم بعضی نمایندگان به مدرک دکترای بنده اعتراض دارن .هه – جالبه که با فوق لیسانس بنده هم بعضی ها مشکل دارند.
    خوب از اینجا نتیجه می گیریم که نماینده ی محترم لرستان چه جوری نگویند مظهر و نماد اصول گرایی.
    در ضمن همه ی مجالس دنیا فرمایشی هستن . مگه ندیدید و نشنیدید که میگن . نماینده مجلس در فرمایشات خود افزودند—-.فرمایش میکنن دیگه .بنده هم که فعلا کاندیدم – فرمایش میکنم –
    ببخشید اینجا کمی شلوغه-میفرمایند من باید بگم عرض میکنم شما بگید فرمایش می کنی.
    اگر فرمایش کردن باعرض کردن یکی باشه.آقا دست نزن !به تو چه مربوطه.کی گفته؟سر صندوق چی؟ بچه اون میکروفونو خاموش کن.—

  9. لطفا اسم خودرا رسانه وتریبون مردم لرنگزارید. گفتن حرف حق تلخ است که شما تلخی را دوست ندارید ،

  10. سلام
    اگر وقتی را که نمایندگان محترم استان صرف جابجایی های بی مورد وبدون مطالعه مدیران شهرستانی واستانی مینمایند یک دهم آن را درسطح کلان صرف توسعه استان نمایند استان ما نیز مانند برخی استانهای دیگر آباد میشود.

  11. از ماست که بر ماست!
    تا زمانیکه ما مردم لرستان قبیله و قبیله گرایی را به پیشرفت و آبادانی استان ترجیح میدهیم،تا زمانیکه اخذ معرفینامه به بانک جهت اخذ وام،معرفی نامه به ادارات و شهرداریها جهت تخفیفات غیر قانونی و غیر شرعی ، انتصاب اقوام به سمتهای بی ارزش و دهها ملاک بی ارزش دیگر که انسان از ذکر آنها شرمنده است ملاک انتخاب است وضع به همین منوال خواهد بود.و نباید انتظاری بیش از این داشت.با معیارهای جاهلی قطعا نباید انتظار جامعه ای پیشرو را داشت.تا زمانیکه نماینده با تخریب دیگران،وعده محال،دروغ و ریا ،پرونده سازی برای دیگران،اغتشاش آفرینی ،توزیع روغن و … وارد مجلس شودو با انجام امور غیر مفید و ضروری ،وعده دروغین،وابستگی به گروهها ،ایراد نطق هایی که فقط کاربرد تبلیغاتی در حوزه انتخابیه دارد و… سعی در حفظ جایگاه خود دارد نباید امید به حرکت رو به رشد داشت.

  12. سلام
    رضا جان – موکل گرامی.شما احتمالا تا به حال توی جریان ستاد و ستاد بازی نبودین.اون آقایی که معرفینامه برای بانک میخواد _یه برگه کاغذ بی ارزش_ 20 میلیون تومن به ستاد من کمک کرده -انصاف داشته باش .تازه وام بانکی که قرضه و باید پشس بده.شهرداری گفتی و کردی جوابم-انتصاب هم همچنین. برادر ارزشمند بنده بالاخره یه کسی باید مدیر فلان جا بشه. فامیل من نباشه بالاخره فامیل یه کسی دیگه که هست.!!مگه شما دنبال آدم بی رگ و ریشه و بی فامیل برای تصدی پستهای کلیدی و قفلی استان میگردین؟
    بدینوسیله با توجه به سوابق ارزشمند و درخشان آقای رضا- ایشان را به خاطر استفاده از کلمه ی تخریب به سمت یکی از شهرداری های سه گانه خرم آباد منصوب می نمایم.
    شاسته سالاری یعنی این .خیلی سخت نیست .در ضمن توزیع روغن رو واصح تر بفرمایین .منظور روغن خوراکی هست یا روغن موتور. اگر روغن موتوره – آقای خدایی نباید تبلیغات داشته باشن – خلاصه بیا توی ستاد تا بدونی چه خبره.و همینجا تکذیبیه نظر قبلیتو بنویس.
    طرفدار – رای – سر صندوق – پول – کمک – جلسه – هیاهو -عکس های حرفه ای از اقوام رقیب – تخلفات مالی رقیب – مالش های تخلفاتی رقیب – رفقای مالشی رقیب -اینا هرکدومش یه قیمتی داره. و ما با آغوش باز پرداخت می کنیم.

  13. طبیعتاً حکومت برای نماینده ای که با توزیع روغن و سکه وپول و…و به همچنین برای نماینده ای که با تقلب سازماندهی شده و اغتشاش و کمک مسئولین استانی به مجلس راه یافته و کاربردی جز وکیل الدوله بودن ندارد تره خرد نخواهد کرد!

  14. مجددا سلام علیکم
    این برادر عزیز که اصلا در کار عزل و نصب شرکت نمی کنن.چرا شبانه روز دنبال چپاندن(با فتح چ و بر وزن تپاندن )اقوام شیرین زبانشان در مسند ها هستند. یه نفر به ایشان بفرماید که :به نظر جناب دکتر می شود فردی مدیر کل یا رییس سازمان دولتی معرفی شود که در تمام طول عمر شریفش مسئولیت حتی یک نفر را نداشته و حتی یک روز در یک اداره کار نکرده (حتی بعنوان آبدارچی)و یک سند مالی ندیده و…….
    به برج میلاد گفتن تا کی اینجوری راست و استوار می مونی؟گفت تا روزی که میدان آزادی اونجوری واییسه.

  15. این بیمارستان را هم از معاون امور عمرانی سابق لرستان منهدس توکلی دارید که در سال 84 ردیف ملی را احیا کرد

  16. آقای کاندید شما که ادعا می کنید پلدختر نیستی خیلی بیکاری که تراوشات فکری خودر را مصروف ورصد کردن مسائل پلدختر و اغناءمخاطبین لرنا میکنید،برای مخاطب هوشیار وبا ذکاوت لرنا پر واضح است شما هم هم از همان خط فکری ویژه خوار شهرستان که 2سال است که است دستانشان از اموال بیت المال مقطوع گردیده تغذیه میشوید.

  17. آقای کاندید شما که ادعا می کنید پلدختر نیستی خیلی بیکاری که تراوشات فکری خودر را مصروف ورصد کردن مسائل پلدختر و اغناءمخاطبین لرنا میکنید،برای مخاطب هوشیار وبا ذکاوت لرنا پر واضح است شما هم هم از همان خط فکری ویژه خوار شهرستان که 2سال است که است دستانشان از اموال بیت المال مقطوع گردیده تغذیه میشوید.

  18. قاي .. دكتر رحيمي نصب نماينده عده خاص ازشهرستان خرم آباد ضمن تقدير از صرفا جنجالهاي عملكردي تان نمي دنم سهم شما در انتصابات چقدر است و لي ميدونم به آنچه كه در بالا اشاره كرديد اعتقاد نداريد (مثل بقيه چيزهاي ديگه و بقيه كساي ديگه )پس كي دنبال انتصاب مدير عامل شركت شهرك صنعتي استان است و يا نفوذ در صنايع استان است

  19. باسپاس از نماینده ایثارگر و دلسوز از شما انتظار می رفت زود دست عاملین عقب افتادگی استان را رو کنید ما کارشناسان و فعالان اصلی و فرعی فعالیتهای اقتصادی علمی و اجتماعی برای مشاوره و جمع آوری اطلاعات و تحلیل در خدمت گذاری به ملت و نماینده واقعی ملت آماده ایم تا بهتر از متخصص ادبیات عرب تحول اداری و سیستم مالی را مدیریت و امور برنامه ریزی را بهتر از متخصص فلسفه مدیریت کنیم

  20. باسپاس از نماینده ایثارگر و دلسوز از شما انتظار می رفت زود دست عاملین عقب افتادگی استان را رو کنید ما کارشناسان و فعالان اصلی و فرعی فعالیتهای اقتصادی علمی و اجتماعی برای مشاوره و جمع آوری اطلاعات و تحلیل در خدمت گذاری به ملت و نماینده واقعی ملت آماده ایم تا بهتر از متخصص ادبیات عرب تحول اداری و سیستم مالی را مدیریت و امور برنامه ریزی را بهتر از متخصص فلسفه مدیریت کنیم

  21. ای کاش ما هم نمایندگانی داشتیم که میتوانستند کاری برایمان بکنند اینچنین نمایندگانی فقط بدنبال طایفه گرایی و جیب خود هستند تا کی باید لرستان جور بیکفایتی مسئولان و نمایندگانش را بکشد.

  22. لرستان مكاني مناسب براي افزايش تجربيات مديران غير بومي است كه در آينده در خارج از استان بتوانند منشا خير و بركت باشند واقعا نمايندگان مجلس در استان تا چه اندازه مي خواهند مسامحه و سازش كنند اين كار خيانت به آراي مردم است./.

  23. پلدختر که وضعش خیلی خوب و سرشار از برادریه .لطفا افراد وابسطه با جریان فتنه پلدختر که 12 سال بین مردم تفرقه انداختن اظهار نظر نکنند

  24. اينبار با توکل به خدا و با انتخاب شايسته دکتر گلپايگاني کاري مي کنيم که آقاي توماچ و امسال اين دوست عزيز در پيام قبل ننويسد : ((((ای کاش تمام نماینده ها مثل جناب آقای دکتر بروجردی بودند))))
    به اميد آباداني اليگودرز

  25. اقاي رحيمي نسب !شعارهايتان راقبول كنيم يادرخواست سهمتان از اموزش وپرورش «صداوسيما «جهاد «محيط زيست «استانداري «و………البته تاحدود زيادي هم باقبيله گرايتان كه درجلسات خصوصي حرفهاي مي زنيد كه اعراب جاهلي هم نميزنند موفق شديد پس مردم را با فرار به جلو…فرض نكن !

  26. هم استانی های عزیزبزرگترین خطای ماله کردن هم دیگراست ،شجاعت مافقط ختم به برادرکشی میشود،ازاصفهانیهاباید همت وهمبستگی را بیاموزیم ،مامحکوم به تعصبیم ،ولی هیچ مزیتی از این تعصب عایدمان نشده است الاضرر،تعصبات ماشرمحوراست،تحمل یکیگررانداریم،بجرم اینکه هم رامیشناسیم به هم حسدمیورزیم درحالیک دیگران داشته هاشان بسیار بیشترازماست ولی چون آنان را نمیشناسیم به آنان حسد نمی ورزیم

بیان دیدگاه