مایلی کهن: برگزاری دیدارهای خانگی گهر در خرم آباد یا بروجرد ب ه نفع تیم است

محمد مایلی کهن که دریک برنامه ورزشی شبکه افلاک لرستان: برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر در شهرهای دیگر استان تا زمان آماده شدن ورزشگاه دورود، به نفع تیم خواهد بود. این فصل چهار تیم مستقیم سقوط می‏کنند و یک تیم هم به پلی‎آف می‎رود و با توجه به هشت امتیازی که گهر از 13 بازی کسب کرده، بقای این تیم کار بسیار دشواری است. قصد داریم اردویی در کیش برپا کنیم و برگزاری چند بازی تدارکاتی در این اردو از مهمترین برنامه‎های ما در این تعطیلات هستند

به گزارش ایرنا، محمد مایلی کهن که دریک برنامه ورزشی شبکه افلاک لرستان صحبت می کرد، افزود: برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر در شهرهای دیگر استان تا زمان آماده شدن ورزشگاه دورود، به نفع تیم خواهد بود.

وی بااشاره به اینکه کار این تیم برای ماندن در لیگ برتر بسیار سخت است، اظهار داشت: واقعیت این است که من به صورت خیلی اتفاقی مسوولیت تیم را قبول کردم.

مایلی کهن افزود:این فصل چهار تیم مستقیم سقوط می‏کنندویک تیم هم به پلی‎آف می‎رود و با توجه به هشت امتیازی که گهر از 13 بازی کسب کرده، بقای این تیم کار بسیار دشواری است.

وی با بیان اینکه فصل گذشته تیم‎های 38 امتیازی هم از لیگ برتر سقوط کردند، افزود: 21 بازی از این فصل باقیمانده که حداقل باید 11 بازی را ببریم تا در لیگ برتر بمانیم.

مایلی ‎کهن تصریح کرد: تیم گهر دیر به لیگ برتر صعود کرد، اسپانسرخوبی هم نداشته و متاسفانه اختلاف سلیقه، بهره نبردن از امتیاز میزبانی و خیلی مشکلات دیگر، شرایط نامناسبی را برای ان ایجاد کرده است.

سرمربی استیل آذین گهر دورود با تاکید بر جذب بازیکن جدید، گفت: فقط سه جای خالی داریم و به دنبال این هستیم که بازیکنان با کیفیتی به تیم اضافه کنیم.

وی با اشاره به تعطیلات لیگ، افزود: قصد داریم اردویی در کیش برپا کنیم و برگزاری چند بازی تدارکاتی در این اردو از مهمترین برنامه‎های ما در این تعطیلات هستند.

[لازم به ذکر است با پیگیری مسئولان ورزش استان تاکنون ورزشگاه تختی خرم آباد و نساجی بروجرد برای بازیهای خانگی گهر تقریبا آماده شده اند و ورزشگاه تختی دورود نیز آذرماه آماده خواهد شد.]

بیان دیدگاه