دکتر کائیدی نماینده پلدختر به سوالات کاربران اینترنت پاسخ می دهد

پایگاه خبری لرنا به عنوان پربازدیدترین وبگاه استان لرستان جهت تعامل نزدیکتر کاربران اینترنتی با مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس، در طرحی ابتکاری اقدام به برگزاری مصاحبه اینترنتی نموده است. در اولین گام جناب آقای دکتر علی کاییدی نماینده محترم مردم پلدختر و معمولان در مجلس هشتم به سوالات مخاطبان لرنا پاسخ می دهد. شما می توانید سوالات خود را در انتهای همین مطلب در قسمت نظرات وارد کنید. پس از یک هفته که مجموعه سوالات آماده شد، جناب آقای دکتر کاییدی به سوالات پاسخ خواهد داد. اما چند نکته درباره نحوه طرح سوالات شما:      

1-       سوالات را تا حد امکان واضح و کوتاه مطرح کنید. از طرح سوالات نامرتبط خودداری فرمایید.
2-       ترجیحا هر کاربر یک یا حداکثر دو سوال مطرح نماید.
3-       سوالات مغرضانه با پیش فرضهای منفی و سوالاتی که حاوی کلمات غیر اخلاقی باشند، حذف خواهند شد.
4-       پایگاه خبری لرنا این حق را برای خود محفوظ می دارد که سوالات کاربران محترم را ویرایش و خلاصه نماید

از شما مخاطبان محترم لرنا که با سوالات خوب خودتان فضا را برای آبادانی و پیشرفت استان لرستان فراهم می کنید، سپاسگذاریم. همچنین صمیمانه از جناب آقای دکتر کاییدی که این فرصت را در اختیار کاربران لرنا قرار داده است تشکر می کنیم. ان شاءالله در مراحل بعدی از سایر نمایندگان محترم مجلس و مسئولان اجرایی محترم استان لرستان نظیر این مصاحبه اینترنتی را اجرا خواهیم کرد. از نظرات و پیشنهادات استقبال می کنیم و منتظر سوالات خوب شما هستیم.

 

پایگاه خبری لرنا به عنوان اولین سوال از جناب آقای کائیدی می خواهیم که خود را معرفی کنند و خلاصه ای از سوابق علمی و اجرایی خود را بیان فرمایند.

35 دیدگاه برای «دکتر کائیدی نماینده پلدختر به سوالات کاربران اینترنت پاسخ می دهد»

  1. جناب آقای دکتر کائیدی نماینده محترم پلدختر باتوجه به افتتاح قریب الوقوع آزادراه خرم آباد-پل زال و حذف پلدختر از مسیر جاده سراسری، بیش از سه هزار نفر از مردم پلدختر بر اثر این انتقال مسیر بیکار می شوند. لطفا بفرمایید شما برای جبران این خسارت عظیم و جلوگیری از تشدید معضل بیکاری منطقه چه برنامه ای داریدو چه اقداماتی انجام داده اید؟

  2. با عرض سلام:با توجه به اینکه شما عضو کمیسیون بهداشت ودرمان هستید، میخواستم اقدامات صورت گرفته برای اختصاص پنج رشته تخصصی جدید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان را پیجو شوم.

  3. سلام آقای کاییدی از دیارفراموش شده معمولان هم کمی بگوییدچرامارافقط برای رای می خواهند ما سالهاست که بخش هستیم امااز آبادانی خبری نیست ؟

  4. جناب آقای دکتر لطفا بفرمایید از دانشکده داروسازی لرستان چه خبر؟ تا چه مراحلی پیش رفته؟ کجا این دانشکده راه اندازی خواهد شد?

  5. با سلام و خسته نباشيد دو سوال از جناب آقای کائیدی نماینده محترم دارم:
    1- آيا برنامه احداث سد با سازه هاي بتوني و ايجاد شبكه آبياري مدرن كشاورزي در مناطق جنوبي و خشك لرستان بر روي رودخانه هاي كشكان و سيمره ( كه هم اكنون بخش بسيار ناچيزي از آب آنها نصيب كشاورزان و اقتصاد استان شده و الباقي به استان خوزستان جهت مصرف در سدها و كشاورزي آن استان سرازير ميشوند ) را بعنوان پيش فرضهاي توسعه اي استاني از طريق دولت و وزارت خانه هاي متبوع پيگيري ميكنيد ؟ لطفا بفرمایید برای مهار آبها و رونق کشاورزی این منطقه چه اقداماتی در این زمینه انجام داده اید، یا در برنامه اجرا دارید؟

    2- جناب آقای کائیدی بمنظور ايجاد محور توسعه گردشگري در مناطق جنوبي استان لرستان ميتوانيد از غار باستاني-طبيعي كلماكره و ساير تپه ها و محوطه ها و بناهاي باستاني واقع در جنوب استان بعنوان سايت موزه ملي براي تامين اهداف صنعت پر رونق گردشگري داخلي و خارجي و بين المللي در ابعاد ملي و بين المللي و نيز ايجاد زمينه هاي سرمايه گذاري براي توسعه امكانات زيرساختي گردشگري نظير توسعه راه ها و جاده ها و ساخت شهركها و هتل و متل هاي گردشگري و فرهنگ سازي از طريق رسانه ها و همچنين آموزش و تربيت نيروهاي مستعد و جوان براي تامين اهداف گردشگري ( بعنوان خدمات مراكز پذيرش توريسم و راهنمايان و مترجمان توريسم تاريخي و اكو توريسم …) و استاني كه در سند چشم انداز توسعه اي استان لرستان بعنوان اولويتهاي در دسترس عنوان شده است. لطفا بفرمایید در زمینه توسعه گردشگری که پر درآمدترین صنعت امروز دنیاست برای منطقه تاریخی و پراستعداد پلدختر چه اقدامی انجام شده است یا در برنامه اجرا دارید؟
    با سپاس از شما

  6. جناب کاییدی، در طول 30 سال بعد از انقلاب بویژه در طول سالیان موسوم به سازندگی، تا کنون هیچ طرح عمرانی، زیربنایی و صنعتی در لرستان افتتاح نشده است و دیار خسته لر طرفی از دولت‌های سازندگی، اصلاحات و عدالت نبسته است. حتی طرح‌هایی که قبل از انقلاب احداث شده است نیز نابود شده‌اند همانطور که می‌دانید کار لرستان از این حرف‌ها گذشته است و این استان بر اثر بیکاری، فقر، اعتیاد، فساد و خودکشی در آستانه انفجار قرار گرفته است، انفجاری که اگر خدای ناکرده روی دهد بجز مردم لر دامان خیلی‌ها را خواهد گرفت؛ و در این میان همواره انگشت اتهام به سوی نمایندگان استان دراز بوده است، اما بنظر می‌رسد که نمایندگان ادوار مختلف تنها مقصران این تراژدی نیستند و بعضا در حد وسع‌شان تلاش نموده‌اند البته نه به طور ایده‌آل! شواهد نشان می‌دهد که دست‌هایی در میان مدیران و سیاست‌گذاران ارشد نظام در کار است که مانع پیشرفت این استان می‌شوند. لطفا برای شفاف‌سازی اذهان مردم لرستان بفرمائید دلیل عدم توسعه لرستان کم‌کاری نمایندگان است یا عدم خواست مسئولان نظام؟(از مدیریت لرنا خواهشمند است بدون کم و کاست سوال را منتشر نماید)
    سوال دوم -شما در حوزه کاری خودتان به صورت ملموس بیلان کاری‌تان را ارائه دهید.

  7. با سلام
    1- سرانجام پالايشگاه پل دختر چه شد؟
    2-تاسيس دانشكده داردسازي استان به كجا انجاميد؟
    3-تخصيص 5 رشته تخصصي در دانشگاه علوم پزشكي چي شد؟
    4- برای آنکه دور بعد شانس بیشتری برای رای آوردن داشته باشید، كمي تامل نمایید و انصافا از افراد بي سواد و بي تجربه به عنوان تئوريسين استفاده ننماييد.

  8. جناب آقای کائیدی چندی پیش یکی از نمایندگان لرستان از اختلافات عمیق مجمع نمایندگان لرستان خبر داد. آیا شما این اختلافات را تایید می کنید. با توجه به اینکه اگر اتفاق نظر و وحدت بین نمایندگان استان وجود نداشته باشد کارها پیش نمی روند، به نظر شما چرا این تفرقه ایجاد شده و شما در این مورد چه نظری دارید؟

  9. جناب آقای دکتر کائیدی، لطفا درباره سکوت نمایندگان استان در باره جریاناتی مانند انتقال ظالمانه اب لرستان به سایر استانها مثل قم و مرکزی و اصفهان توضیح دهید؟ شما به عنوان نماینده مردم لرستان چرا سکوت کردید؟

    همچنین سکوت نمایندگان مردم لرستان در مقابل اهانتهایی که به مردم لر در رسانه ملی صورت می گیرد توضیح دهید. مثلا در توهینی که در سریال فاصله ها به قوم لر شد در حالیکه نشریات و اهل قلم لرستان اعتراض کردن تا جاییکه برخی از سکانسهای توهین آمیز فیلم حذف شد اما چرا نمایندگان محترم لرستان سکوت کردند؟

  10. آقاي دكتر كائيدي
    شما فرموديد كه كليد توسعه لرستان سد سازي و مهار آب و و گسترش آبياري مدرن و توسعه كشاورزي است(با توجه به زمين هاي زر خيز لرستان و منابع سرشار آب و نيروي انساني فراوان ) . و اين حرف كاملا درست و صحيح است .مي خواستيم بدانيم آيا براي ساير الزامات اساسي كشاورزي مدرن كه شامل:1- مطالعه و برنامه ريزي جهت توليد محصولات خاص 2- مطالعه و برنامه ريزي جهت ايجاد صنايع تبديلي و تكميلي بخش كشاورزي با توجه به آمايش سرزميني (تمام مناطق لرستان) 3- مطالعه و برنامه ريزي و تربيت نيرو جهت بازاريابي و بازرگاني بين المللي. و …. نمايندگان استان چه اقداماتي انجام داده اند.(چرا كه برخي از هموطنان ، لرها را به گتره ايي عمل كردن و بي برنامگي متهم مي كنند)

  11. جناب آقای دکتر کائیدی
    نماینده محترم مردم پلدختر
    باسلام
    با عنایت به نفت خیز بودن منطقه سرکان و اسکان طایفه ای به نام عبدولی ها در یکی از روستاهای این سایت به نام لیلانچم و تاکید دولت محترم مبنی بر خدمات رسانی به اقشار محروم و عدم برخورداری ساکنان این روستا از برق (با توجه به اینکه تا دویست سیصد متری این روستا برق کشی صورت گرفته)و آب آشامیدنی و پل جهت دسترسی به پلدختر و آگاهی شما نسبت به محرومیت مردم زحمت کش این روستا و با توجه به روحیه ای که در شما در خصوص پیگری و رفع مشکل مردم شهرستان پلدختر سراغ داریم خواهشمند است چنانچه میسر است از نزدیک مشکلات و معضلات مردم این روستا را رصد فرمایید. چه امروزه با توجه به پیشرفت های خیره کننده ای که در ایران اسلامی در تکنولوژی صنایع برق ،آب و پل سازی صورت میگیرد و خدمات رسانی گسترده ای که به مردم می شود مشخص شود دلیل این همه محرومیت مردم روستای لیلانچم می تواند ناشی از چه باشد؟ به امید رفع مشکلات مردم این روستا
    با تشکر از حوصله شما در خصوص مطالعه این مطلب

  12. جناب اقای دکتر لطفا فکری درمورد اعتیادخانماسوز جوانان این استان بکنید که مواد مانند نقل ونبات در همه جای این استان در دسترس میباشد ما دلسوختگان ناظر پرپرشدن جوانانمان هستیم دادما به هیج جا نمیرسد

  13. شما به عنوان یک نماینده در مجلس چه کار فرهنگی یا اقتصادی انجام داده اید که برای من جوان قابل احترام باشید من ندیدم طرحی اجرا شود یا برای رفع نواقص پلدختر کا ری شود من فقط از شما می پرسم حقوقی که در آنجا به شما مید هند برای چیست ؟ لطفا جواب را درج نمایید نماینده یعنی تلاشگری برای رفع محرومیت یک مکان ولی متاسفانه پلدختر نه از شما خیری دید نه از نما یند های قبلیش

  14. بسمه تعالی
    با سلام جناب آقای کائیدی لطفا علت انفجار در پادگان را دنبال نمایید که عمدی بوده یا خیر

  15. باسلام
    اقای کائیدی پمپازجایدربااین پیشرفت کی افتتاح خواهدشد

    لرنا: متوجه منظور این دوست از کلمه » پمپازجایدر » نشدیم. احتمالا منظور ایشان پمپاژ آب به منطقه جایدر پلدختر است.

  16. سلام
    من برای اینکه یه جورایی وارد مجلس بشم از شما راهنمایی میخواستم.هدف دوم بنده از کاندیداتوری خدمت به فک و فامیل و اقوام و آشنایانی که راهای دور و نزدیک قبول زحمت کرده و در مراسم انتخابات شرکت میکنند، بوده و هدف سوم همانا خدمت است.
    همه ی نکات کلیدی توی مجلس رو بلدم و تنها مشکل نحوه ی ورود به مجلسه.یعنی اگه پام برسه اونجا حداقل 4 دوره توشم.
    سوالات مهم :
    پول چقده میخواد.
    پایه ی اصلی وعده و وعیدها؟
    قول و قرارهای ستادی
    ستادها در کدام نقاط بنا شوند
    چند ماه مونده به انتخابلات باید روبوسی رو شروع کرد؟
    و …؟

    توضیح لرنا درباره این کامنت:
    «کاندید» عنوانی است که یکی از خوانندگان محترم لرنا برای خود انتخاب نموده است و با نظرات طنز گونه خود درباره مطالب مختلف اظهار نظر می کند و فرضا کاندید مجلس لرستان خواهد شد. آقای کاندید طنز نویس ما یک وبلاگ هم دارد:http://www.kandidalor.blogfa.com

  17. با سلام خدمت آقاي دكتر
    لطفا پيگير تصويب واجراي ماده 147 ثبت اسناد واملاك باشيد چون الان نزديك 3 سال است كه معطل اين قانون براي تنظيم سند رسمي براي خانه خود هستيم-

  18. آمدن شعبه ای از دانشگاه دولتی لرستان به پلدختر چقدر جدی است

  19. جناب آقاي دكتر سلام

    چرا استان لرستان مانند ديگر استانها پيشرفت ندارد ، چگونه است كه استان اصفهان با اينهمه كارخانه هاي صنعتي باز هم اخيراٌ كارخانه سايپا در كاشان افتتاح مي شود و نظير آن در استانهاي ديگر زياد است .نمايندگان لرستان در مجلس چه مي كنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. راستی یه سوال ؟
    راستی احمدی نژاد می خواد بیاد چیکار کنه؟
    اصلا بیکار نداریم . هممون سرکار هستیم
    همچنین از دکتر کاییدی نماینده محترم و معزز شهرستان پلدختر تشکر میکنم که تمام روسای ادارات شهرستان رو از کشور دوست و برادر و همسایه (کوهدشت ) انتخاب نموده .
    1- فرماندار
    2 – ریسس ثبت اسناد
    3- اداره دارایی
    4- دادگستری
    5 – محیط زیست
    6- رییس بانک قوامین
    7- رییس بانک ملت
    8- رییس جهاد کشاورزی
    9- ثبت احوال
    و خیلیهای دیگر
    یک سوال ؟
    به راستی مردم ما میتوانند در سرزمین کشور همسایه ( کوهدشت و ایالت خودموختار رومشکان )به شغل تکدی گری(ریاست رو نمی خوایم) بپردازند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. جناب آقای دکتر کائیدی
    نماینده محترم مردم پلدختر
    باسلام
    همانطور که مستحضریددانشكده داروسازي بروجـــرد از مصوبات سفر نخست هيأت دولت به لرستان می باشدو۱۰۰٪ اعضاي هيأت علمي اين دانشكده در بروجــرد به انضمام ۲ كارخانه بزرگ داروسازي و مجتمع آزمايشگاهي مجهز به همراه فضاي كافي فيزيكي دانشكده داروسازي بروجــرد مهياست .با احترام به شما نماینده فعال ومردمی از اینکه در تحقق این خواسته استان لرستان ومردم خوب بروجرد تلاش می کنید متشکرم

  22. باسلام آقای دکتر کاییدی به گفته این سایت احمدی نژاد یک شنبه خواهد آمد چه برنامه هایی برای پیشرفت لرستان پیشنهاد خواهید کرد
    در ادامه در پاسخ به شهروندی با نام علی محسن باید بگویم که فقط مورد 1 و 8 در زمان آقای کاییدی به این شهر آمده اند و مورد شماره 5 هم تغییر پیدا کرده و و به جای آن یک شهروند پلدختری به نام آقای سعیدی از طایفه هفت تخم آمده اند بقیه موارد در زمان دوست گرامیتان آقای شاهرخی آمده اند در ضمن در کوهدشت هم مسئول پلدختری داریم مثلا آقای علی عباس بهاروند فرمانده سپاه و آقای شاکرمی رییس دادگستری کوهدشت

  23. با سلام و خسته نباشید شما که قبلا عضوی از شبکه بهداشت و درمان بوده اید لطفا در خصوص پرستل قراردادی و دستمزدهای ناچیز شبکه بهداشت نیز اقدامی انجام دهید

  24. باسلام وخسته نباشيد درپاسخ به يكي از شهروندان كه بيان نمودند نمايندگان استان مابه توهين سريال فاصله هااعتراضي نكردندعرض كنم نماينده شجاع ونترس خرم آبادآقاي دكتررحيمي نسب مثل هميشه ساكت ننشسته ودرنامه اي به آقاي ضرغامي اعتراض همه مردم استان رابه ايشان ابلاغ نمودندكه متن كامل اين نامه درسايت ايشان موجود ميباشد

  25. آقاي سامان ساكي بهتراست قبل ازقضاوت كمي اطلاعاتتون رابالاببريداگرمتن نطقهاي قبل از دستوروميان دستورتاريخهاي26آبان 87،هفده آبان88و20مهر89آقاي دكتررحيمي نسب رامطالعه كنيدمتوجه ميشويد كه ايشان باتذكرات متعددبه وزيرنيرودرموردانتقال آب لرستان هشدارداده وپيگيرگرفتن حق آبه جهت احداث سدهاي مختلف دراستان ميباشند.

  26. شمارابه خدادست ازاین همه تملق بردارید .اگراین استان نمایندگان فعالی داشت الان به این حال وروزگرفتارنبود.درهمه جای مملکت نعمت فراوان است وهمه مردم برخوردار.جزدراین استان فلک زده که نمایندگان آن فقط بدنبال تقویت کردن دارودسته خودوتضعیف دیگران هستند

  27. جناب آقای دکتر کائیدی
    سلام و خسته نباشید.
    1. ممکن است از جنابعالی درخواست نمایم گزارشی از نقش آفرینی خود در روند قانونگذاری با جهت گیری حفظ منافع و مصالح حوزه انتخابیه متبوع بصورت ملموس و با پارامترهای کمی و قابل سنجش و ارزیابی ارائه فرمائید؟
    2. در پلدختر و معمولان و مناطق دیگر حوزه انتخابیه خود قحط الرجال شده که از نیروهای بومی برای مسئولیت های منطقه استفاده نمی فرمایید(تو را به جان دکتر احمدی نژاد عزیز نفرمایید که من نقشی در عزل و نصب ها و روندهای جاری حوزه انتخابیه خود ندارم که همه ما شما را عاق خواهیم کرد)؟؟!!
    پیشاپیش از اینکه جواب های متقن و قانع کننده ارائه می دهید سپاسگزاری می نمایم.
    خسته نباشید عزیز

  28. آقاي محسن عزيز مانميگوئييم همه نمايندگان فعالندولي بهتراست باكينه توزي به مسايل نگاه نكنيم اگرحرف ماراقبول نداريد راديو،تلويزيون،روزنامه نگاكنيدياحتي شبكه هاي خارجي

  29. جناب اقای دکتر کایدی سلام.
    شایعات زیادی مبنی بر دخالت زیاد نمایندگان در انتخاب مدیران دانشگاه علوم پزشکی لرستان وجود داره.
    از اونجایی که اساتید قوی، با سواد و با سابقه مدیریت خوب زیادی در این دانشگاه وجود داره اما اصلا به کار گرفته نمی شوند. در عوض اساتید و مدیران ضعیفی در راس کار هستند که شایعات زیادی در مورد نسبت های خویشاوندی اونها با نمایندگان استان به گوش می رسه و همین مدیران ناکارامد با ایجاد باندهایی داخل دانشگاه، ضمن استفاده از امکانات دانشگاه به نفع خود و اعضای باندشون باعث دلسردی اساتید خوب، محبوب و جوان ما شده اند. به طوری که خیلی از این استادهای ما و همچنین دانشجویان به دنبال انتقالی به سایر دانشگاه ها هستند.
    حضرت علی (ع) به مدیران خود فرموده اند که اگر شایعه ای در مورد خود شنیدی به میان مردم بیا و یا اشتباه خود را بپذیر و عذر خواهی کن و یا توضیح بده تا رفع ابهام شود. براتون ارزوی موفقیت دارم

  30. اززحمات نماينده محترم پلدخترجاداردتقديروتشكرشوددورودوسلام خدابرشمابرادررزمنده باد

  31. آقای دکتر کاییدی بوسوچی ها را به خاطربیاور؟؟؟؟؟ شما محصول استقامت وخون دل خوری مردمی هستید که تا پای جان برای راهیابی شما به مجلس ایستادگی کردند…بهتر بجای تعریف وتمجید دولت از محرومیت شهرت دفاع کنی….

  32. با سلام و احترام
    جناب آقای دکتر خوب یادمه 7.8 سال پیش بود تو یه مصاحبه تلوزیونی که در سطح شهر تهیه شده بود شما هم به عنوان شهروند کلی انتقاد از مسئولین کردید،کلی نظر حکمینانه دادید، خوب حالا که ریش و قیچی دست خودته چرا مرد عمل نیستید؟! چرااین مردم مظلوم رو از فقر و فلاکت نجات نمیدید؟!شماها همتون قشنگ صحبت میکنید!حرفاتون به دل میشنه ولی کو مردی که از خویش برون آید و کاری بکند؟ وقت گرانبهاتنون رو نگیرم دکتر جان! …
    یا علی

  33. آقای مهندس احمدی بفرمایند دکتر در کدام جبهه و چه تاریخی رزمنده بوده اند!!!!!

  34. دکتر کاییدی در عرصه ی دفاع از انقلاب و جنگ نرم رزمنده است ضمنا دکتر کاییدی فرزند و برادر شهید است

  35. درجواب آقای لرستانی – آقای لرستانی دردوران دفاع مقدس وبارها تأکیدحضرت امام درخصوص لزوم حضورجوانان واقشارمختلف مردم درجبهه های جنگ … ،شهداراه خودشان راخوب انتخاب کرده اندواگردرمسیرنظام وانقلاب نباشیم خانواده شهیدبودن برای هیچ کس مصونیت نمی آورد.خودفردهم باید درجبهه حضورمی یافت .

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.