بازگشت سه باره هدايتي! گهر رسما به هدايتي واگذار شد. بازي هاي مهم در خرم آباد

تیم فوتبال گهر دورود به صورت رسمی به هدایتی واگذار شد. پس از کش‌و قوس‌ها و حرف و حدیث‌های فراوان امروز دوشنبه اول آبان ماه تیم گهر به حسن هدایتی واگذار شد. نماینده دادستانی با حضور در جلسه ای که امروز برگزار شد به واگذاری تیم گهر به حسین هدایتی رضایت داد تا وی دومین تیم خود را هم در لیگ برتر خریداری کند. به گفته نماینده قوه قضاییه دیدارهای نماینده لرستان با تیم‏های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی که جمعیت بیشتری به ورزشگاه می‏‌رود در مرکز استان برگزار می‏‌شوند
در جلسه‌ای که به منظور تعیین تکلیف نهایی وضعیت گهر دورود امروز بعدازظهر ساعت 15 در تهران برگزار شد، این تیم به صورت رسمی به هدایتی واگذار شد.
نماینده دادستانی با حضور در جلسه ای که امروز برگزار شد به واگذاری تیم گهر به حسین هدایتی رضایت داد تا وی دومین تیم خود را هم در لیگ برتر خریداری کند.
به گزارش گل پس از امضای مدارک و پایان تشریفات قرار شد تا آماده شدن ورزشگاه دورود دیدارهای گهر در خرم‏‌آباد برگزار شود.
به گفته ننماینده قوه قضاییه دیدارهای نماینده لرستان با تیم‏های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی که جمعیت بیشتری به ورزشگاه می‏‌رود در مرکز استان برگزار می‏‌شوند تا شورای تأمین استان به راحتی بتواند شرایط را برای برگزاری این دیدارها فراهم کند.

حسین هدایتی که رسما گفته می شد تحت تعقیب است دیروز در ورزشگاه آزادی حاضر بود و با این خرید مانور قدرت تازه ای داد.
نام جدید تیم گهر ، استیل آذین گهر دورود لرستان است که از پنج بخش تشکیل شده .

بیان دیدگاه