عزت الله دهقان در مصاحبه با لرنا: كارخانه فارسيت دورود ضرر مي دهد

d455656787898d دكتر دهقان نماينده دورود و ازنا: اخيرا حدود پانصد نفر از كارگران كارخانه فارسيت دورود اخراج شدند كه با توجه به آثار مخرب اجتماعي آن با تدبير مسئولان، به كارخانه برگشتند، اما اين كارخانه علاوه بر آثار مخرب زيست محيطي ازنظر اقتصادي هم ضرر مي دهد… كارخانه جايگزين يعني لوله سازي GRP به دليل مشكل در تامين اعتبار كلان بانكي تاكنون پيشرفت چنداني نداشته است.
 

 

لرنا:‌  كارخانه فارسيت دورود در چه وضعيتي است و چه برنامه اي براي آينده اين كارخانه داريد؟
 كارخانه فارسيت دورود در حال حاضر علاوه بر آثار مخرب زيست محيطي از نظر اقتصادي ضرر مي دهد و توليد جوابگوي مصرف نيست. اخيرا حدود پانصد نفر از كارگران اين كارخانه اخراج شدند كه با توجه به آثار مخرب اجتماعي آن با تدبير مسئولان، كارگران اخراج شده به كارخانه برگشتند و كارخانه مجددا به فعاليت پرداخت. اما اين كارخانه نه تنها سوددهي ندارد بلكه ضرر هم مي دهد.

لرنا: آقاي دكتر در مصاحبه قبلي جنابعالي با لرنا به كارخانه لوله سازي GRP اشاره نموديد كه قرار است جايگزين كارخانه فارسيت دورود شود،  بفرماييد اين كارخانه لوله سازي در چه مرحله اي قرار دارد؟
اين كارخانه متاسفانه تاكنون پيشرفت چنداني نداشته است و در همان مرحله اوليه ساخت بنا است. علت آن هم مشكل در تامين اعتبار كلان بانكي است كه متاسفانه تاكنون در اختيار دست اندركاران قرار نگرفته است. اكنون كه آقاي احمدي نژاد مجددا راي آورده است اين موضوع را با جديت پيگيري خواهيم كرد.

لرنا: كارخانه لوله سازي GRP در صورت راه اندازي چند نيرو استخدام خواهد كرد؟
اين كارخانه در صورت احداث بين يكصد تا يكصد و پنجاه نفر استخدام خواهد كرد و با توجه به اينكه اين كارخانه جزء مصوبات سفر دوم احمدي نژاد به لرستان است بطور جدي در تلاش هستيم كه آن را به ثمر برسانيم.

لرنا: از اينكه در اين مصاحبه شركت نموديد متشكريم و براي شما آرزوي موفقيت مي نماييم

یک فکر برای “عزت الله دهقان در مصاحبه با لرنا: كارخانه فارسيت دورود ضرر مي دهد”

بیان دیدگاه