عكسهاي اردوي دبيرستان دهخدا دورود – منطقه دره اسپر و آبشار ازنادر

    
در ادامه همين مطلب عكسهايي از اردوي دانش اموزان دبيرستان دهخدا2 شهرستان دورود به همراه معلمان (15 ارديبهشت 1389) در دامنه طبيعت را مشاهده نماييد      

ابتدا تصويري از شهر دورود كه توسط دانش آموز علي ياراحمدي دوم دبيرستان در مسير حركت به اردو گرفته است

 

 يك عكس دسته جمعي از جمع معلمان و كاركنان دبيرستان دهخدا

تصويري از طبيعت منطقه

عكسي از آبشار ازنادر واقع در منطقه دره اسپر دورود

دانش آموزان كلاس 302 در اردو

  

تعدادي از دانش آموزان كلاس 203 (دوم تجربي)

دانش آموزان كلاس 304

حاج اصغر فلاح مدير تايم يك دهخدا  – جناب آقاي احمدوند                جناب اقاي ياراحمدي معاون پرورشي
  

 

دانش آموزان كلاس 202 (دوم رياضي) در كنار دبيرانشان آقايان قاسمي و آستركي

 

شاپور ماهرو سرايدار سرحال با سليقه و پركار دبيرستان دهخدا در حال آماده كردن اسب براي سواركاري

جناب آقاي معيري دبير رياضي و جناب آقاي چگني مشاور دبيرستان
 

 

جناب آقاي سيد عابدين نوري دبير رياضي و دخترش –     جناب آقاي علي درمياني مدير دبيرستان
 

تصويري از فرزندان همكاران فرهنگي كه در اين اردو ما را همراهي مي كردند

18 دیدگاه برای «عكسهاي اردوي دبيرستان دهخدا دورود – منطقه دره اسپر و آبشار ازنادر»

  1. از اينكه اخبار و زيباييهاي لرستان زيبا را بموقع درج ميكنيد بسيار ممنون هستيم

  2. باسلام
    ازاقای خدایی بخاطر زحمات زیادی که برای بچه های درود می کشد تشکر مي کنم خیلی مردی

  3. سلام از زحمات شما بسيار ممنون و سپاسگزارم – زندي

  4. من سه سال دبیرستانم رو تو دبیرستان دهخدا درس خوندم و خیلی ازش خاطره دارم الان هم تو دانشگاه شهید چمران میکروبیولوژی می خونم با دیدن این عکسا اشک تو چشام جم شد بیشتر اقایون توی تصویرا زمانی معلم من بودن
    اقای استرکی که معلم زبان فارسیم بود اقای قاسمی باحال که دبیر زیست شناسیم بود
    یه دمت گرم به اونی می گم که این عکسا رو زده تو اینترنت
    در اخرم واسه تمام مردم دورود ارزوی سلامتی دارم

  5. سلام اقای خدایی واقعا که… چرا عکس من و دوستان توی سایت نیستش؟

  6. عکس ها خیلی عالی بود باتشکراز اقای خدایی ودبیران گرامی

  7. با سلام وعرض تسلیت شهادت ام ابیها می خواهم سایتم را به شما معرفی کنم هامون سترون89

  8. مارو هم بياد سالهاي 67-70 دوران دبيرستان دهخدا واقع در خيابان شريعتي انداختيد ياد اون دوران واساتيد بسيارمسلط و محترمي همچون آقاي پيرهادي معلم زيست -يوسفي معلم ادبيات وعربي -لهراسبي معلم شيمي -جعفري معلم زبان بخير

بیان دیدگاه