دومینوی تعطیلی صنایع لرستان به دورود رسید/مرثیه‌ای برای فولا د و چدن دورود؛ کارخانه‌ای در آستانه تعطیلی

شرکت فولاد و چدن دورود به دلیل عدم سرمایه در گردش، افزایش قیمت مواد اولیه و نداشتن سفارش در آستانه تعطیلی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، درحالی‌که احیاء واحدهای صنعتی راکد به‌عنوان یکی از اولویت‌های کشور در دستور کار دولتمردان قرارگرفته است؛ اما متأسفانه این روزها شاهد تعطیلی صنایع یکی پس از دیگری چه در سطح کشور و چه در سطح استان لرستان هستیم و بااین‌حال یکی از کارخانه‌هایی که زمزمه تعطیلی آن در جلسه ستاد تسهیل تولید لرستان به گوش رسید کارخانه فولاد و چدن دورود است که چندان حال و روز خوشی ندارد.

سالاروند مدیرعامل شرکت فولاد و چدن و فارسیت دورود امروز در جلسه ستاد تسهیل تولید استان لرستان که به ریاست استاندار و در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر شرکت فولاد و چدن دورود با وضعیت کنونی اداره شود به‌طور یقین به سرنوشت شرکت فارسیت دچار خواهد شد و به‌زودی تعطیل می‌شود.

وی افزود: حدود هشت ماه است که به‌عنوان مدیرعامل شرکت فولاد چدن دورود منصوب‌شده‌ام. همه می‌دانند که در این کارخانه کارگران 70 روز اعتصاب کرده بودند و مدیرعامل جرأت نمی‌کرد پا به آنجا بگذارد و با ین حال توانستیم با شیوه فرهنگی مشکل را حل کنیم والان هم کارخانه در حال فعالیت است و به‌طور صادقانه هم کار می‌کند؛ اما مشکلات عمده‌ای دارد.
ادامه مطلب

بیان دیدگاه